تامین پیک برق سال ۹۸

وزیر نیرو در مازندران گفت: برنامه تامین پیک برق سال ۹۸ تدوین شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ،رضا اردکانیان وزیر نیرو دیشب در نشست مشترک با استاندار و مجمع نمایندگان استان مازندران گفت: حدود ۸ تا ۹ هزار مگاوات ظرفیت  در کشور ایجاد خواهد شد که ۵۰ درصد آن تولید جدید است.

وی با بیان اینکه ۲۵ واحد نیروگاه جدید باید وارد مدار شود، افزود: ۴ هزار مگاوات ظرفیت جدید باید از طریق مدیریت مصرف ایجاد شود برای اجرایی شدن آن ۱۳ برنامه به ویژه در بخش خانگی عملیاتی خواهد شد.

وزیر نیرو گفت: افزایش تعرفه برای مشترکان پرمصرف اعمال خواهد شد این کار نه برای درآمدزایی بلکه برای ایجاد انگیزه برای مصرف صحیح انجام خواهد شد.

اردکانیان با اشاره به فعالیت کارگروه سازگاری با کم‌آبی در دولت گفت: سازگاری با کم‌آبی به عنوان گفتمان جدید وارد مدیربت بخش آب شده است ، پس ما باید برنامه‌های خود را با اقتضائات و شرایط کم‌آبی سازگار کنیم.

وزیر نیرو با بیان اینکه شرایط پایه‌ای توسعه در مازندران فراهم است، گفت: مازندران در بسیاری از شاخص‌ها به‌ویژه در فاضلاب و ایجاد آب‌بندان‌ها از شاخص کشوری عقب است، اما با دقت و آرامش لازم می‌شود این طرح‌ها را در جهت ایجاد رضامندی در بین مردم منطقه به سرانجام رساند.
اردکانیان گفت: موضوع احداث آب‌بندان‌ها در مازندران و مشارکت بخش خصوصی در طرح‌های آب و برق به‌صورت جدی در دست پیگیری است و این کار حتی توسط رئیس  مجلس نیز مورد تاکید و حمایت است.
انتهای پیام/ک


ساخت ۲۵ نیروگاه جدید

برچسب ها: وزیر نیرو ، مصرف برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.