نقش مهم شرکت‌های دانش بنیان در عرصه اقتصادی

مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد گفت: امروز نقش شرکت‌های دانش بنیان در عرصه اقتصادی کشور بسیار حائز اهمیت است

تشکیل پردیس تخصصی گوگرد در منطقه سرخسبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ سید مجید منبتی مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد در دیدار با دکتر قنبری، رییس جدید پارک علم و فناوری خراسان گفت: امروز نقش شرکت‌های دانش بنیان در عرصه اقتصادی کشور بسیار حائز اهمیت است و باید تاثیرگذاری شرکت‌ها و محصولات دانش بنیان آن‌ها در سطح جامعه نمایان شود.

وی در ادامه بر آمادگی این مجتمع گازی در زمینه افزایش همکاری با شرکت‌های دانش بنیان پارک علم و فناوری تاکید و تصریح کرد: یکی از محصولات جانبی این مجتمع تولید گوگرد می‌باشد که با توجه به وجود پالایشگاه در منطقه مرزی شهرستان سرخس و ظرفیت بسیار بالای منابع گوگردی، شرکت‌های دانش بنیان می‌توانند در این عرصه حضور پیدا کرده و اقدام به ایجاد محصولات با ارزش افزوده بالاتر نمایند.

منبتی اافزود: حضور شرکت‌های دانش بنیان در این زمینه منجر به افزایش اشتغال و سرمایه گذاری به ویژه در منطقه سرخس خواهد شد.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد با اشاره به اینکه امروز کسب و کار‌ها از سطح صنعت فراتر رفته است اظهار داشت: پارک علم و فناوری نیز می‌تواند در حوزه‌های جدید ورود پیدا کند و همچنین کارآفرینان موفق پارک با حضور در سطح شهرستان سرخس، با تشریح اهمیت کسب و کار برای جوانان، زمینه‌های ایجاد اشتغال برای آنان را بازگو نمایند.

رضا قنبری رییس جدید پارک علم و فناوری خراسان هم در این نشست گفت: پارک علم و فناوری استان از ظرفیت‌های قانونی خود برای تشکیل پردیس تخصصی گوگرد در سرخس استفاده خواهد کرد.

انتهای پیام//م.ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.