برخورداری 629 خانوار فردوس از نعمت گاز طبیعی

در هفته دولت امسال 9 روستای شهرستان فردوس به شبکه گاز از نعمت گاز طبیعی برخوردار می شوند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ابراهیمی فرماندار فردوس گفت :  گازرسانی به روستاها یکی از خدمات ارزشمند دولت است که در سال جاری 9 روستای شهرستان فردوس به شبکه گاز متصل می شوند.

وی افزود : با اتصال این روستاها به شبکه گاز 629 خانوار با جمعیت یکهزار و 400 نفر با اعتباری معادل سه میلیارد و 400 میلیون تومان از نعمت گاز بهره مند می شوند.

ابراهیمی گفت:با بهره مندی این روستاها از گاز طبیعی تعداد روستاهای گاز دار این شهرستان به 20 روستا می رسد که این رقم 88 درصد جمعیت روستایی را شامل می شود.

فرماندار فردوس یادآور شد:عملیات گازرسانی به این روستاها از نیمه اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شده است و با توجه به اینکه این پروژه از سرعت بسیار بالایی برخوردار بود در هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌ رسد.


 وی افزود: در این ارتباط طرح گاز رسانی به روستاهای خرو، ظهر، امرودکان، مهوید، ترشیزوک، فریدونی، فتح آباد، گستج و باداموک این شهرستان افتتاح می شود.


ابراهیمی اضافه کرد: عملکرد دولت ‌ها با هم متفاوت است و نباید با هم مقایسه شود چرا که به شرایط زمانی و میزان اعتبارات بستگی دارد و در دولت تدبیر و امید با وجود کمبود منابع و اعتبارات، اقدامات ارزشمندی در حوزه بهداشت و درمان اننجام شده است.


وی گفت: در این دولت بسیاری از طرح های نیمه تمام از جمله بیمارستان حضرت رسول(ص) و مجتمع فرهنگی و هنری فردوس به اتمام رسید و پروژه عظیم اورژانس این شهرستان نیز نیمه شهریور ماه امسال به بهره برداری می رسد.


شهرستان فردوس با پنج هزار و 100 کیلومتر مربع مساحت و بیش از 42 هزار نفر جمعیت در شمال غربی خراسان جنوبی و فاصله 195 کیلومتری بیرجند قرار دارد.

انتهای پیام/ک

گازرسانی به 9 روستای شهرستان فردوس

برچسب ها: گازرسانی ، شرکت گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.