تبدیل سینما هلال به فرهنگسرا

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خوزستان از تبدیل سینما هلال و واحد‌های اطراف آن به یک فرهنگسرا خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی پهلوان، معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: با توجه به وجود جوانان و داوطلبان فعال در جمعیت هلال‌احمر و استان در حوزه‌های فرهنگی و هنری، این جمعیت در نظر دارد که سینما هلال و واحدهای اطراف آن را به یک فرهنگسرا تبدیل کند.

وی افزود: برنامه‌های سینما هم در روزهای آینده به قوت خود باقی‌مانده و با توجه به تغییرات موردنظر از قبیل نوسازی و تجهیز آن سینما به‌زودی کار خود را شروع می‌کند چرا که این کار به این منظور است که همه جوانان علاقه‌مند و هنرمندان استان بتوانند فعالیت‌های خود را بیش‌ازپیش در این مجموعه پیگیری و انجام دهند.

پهلوان عنوان کرد: بر اساس حکم قطعی دادگاه حکم تخلیه پیمانکار فعلی سینما هلال صادر و اجراشده و پس‌ازاین هیچ‌گونه ارتباطی بین پیمانکار و سینما وجود ندارد و این حکم برگشت‌پذیر نیست و اختلافات جمعیت هلال‌احمر استان و پیمانکار سابق سینما هلال اهواز مسئله جدیدی نیست و پس از حدود 5 سال جلسات متعدد در دادگاه و پس از ارائه ادله و مستندات از سوی طرفین این حکم قطعی صادرشده است.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: قطعاً تمام فعالیت‌های سینما هلال اهواز با هماهنگی و حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان صورت می‌گیرد و امیدواریم که این سینمای باسابقه، بهتر از قبل به همشهریان ارائه خدمت کند.

وی بیان داشت: در شرایط فعلی احتمال برون‌سپاری سینما هلال بسیار اندک است و تلاش ما بر این است که با برنامه‌های فرهنگی و هنری برای جوانان این مجموعه را به یک فرهنگسرا تبدیل کنیم.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خوزستان در پایان گفت: تمام تلاش ما این است که با توجه به سابقه فرهنگی که در جمعیت هلال‌احمر وجود داشته و دارد و اینکه جمعیت هلال‌احمر یک‌نهاد عام‌المنفعه و غیرانتفاعی به شما می‌رود، برای جوانان این استان و مجموعه‌های فرهنگی و هنری فرصت‌های بیشتری با هزینه کمتر ایجاد کنیم.

انتهای پیام/م

تشریح ماجرای تبدیل سینما هلال اهواز به فرهنگسرا

برچسب ها: هلال احمر ، سینما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.