معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان خبرداد:

پوشش تحصیلی بیش از ۹۸ درصد دانش آموزان دوره ابتدایی درکردستان

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان از تحت پوشش قرار گرفتن بیش از ۹۸ درصد دانش آموزان دوره ابتدایی در سال تحصیلی جاری خبرداد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، صدیقه عبدالهی در تشریح عملکرد و موفقیت این حوزه در سال تحصیلی جاری گفت:: پوشش تحصیلی دانش آموزان دوره ابتدایی استان در سال تحصیلی جاری به ۹۸/۸۷ ارتقا یافته است.
وی با بیان اینکه پوشش تحصیلی نو آموزان دوره پیش دبستانی در سال تحصیلی جاری به میزان ۹۰ درصد می‌باشد، گفت:: استان کردستان رتبه دوم کشوری را در پوشش تحصیلی نوآموزان دوره پیش دبستانی کسب کرده است.
عبدالهی هم چنین کسب رتبه برتر کشوری در اجرای برنامه انسداد مبادی ورودی بی سوادی و کسب رتبه دوم کشوری در حجم نسبی توزیع مجلات رشد را از دیگر موفقیت‌های این معاونت در سال تحصیلی ۹۷-۹۶ بر شمرد.
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان در ادامه ارتقاء اجرای طرح درس پژوهی در بین معلمان دوره ابتدایی به میزان ۳۵/۵ درصد، ارتقاء پوشش طرح پروژه‌های علمی دانش آموزان دوره ابتدایی به میزان ۶۵ درصد و ارتقاء کیفیت مدیریت آموزشگاهی در قالب برنامه تدبیر در ۱۰۰ درصد مدارس مستقل دوره ابتدایی را از دیگر موفقیت و دستاورد‌های این حوزه ذکرکرد.
انتهای پیام/م

پوشش تحصیلی نو آموزان دوره پیش دبستانی در سال تحصیلی جاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.