سپاه روح‌الله اعلام کرد؛

بسیج در خط مقدم مبارزه با فساد اقتصادی و احتکار درجنگ اقتصادی دشمن

روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی در پاسخ به برخی رسانه‌هاو مسئولان اعلام کرد: بسیج در خط مقدم مبارزه با فساد اقتصادی و احتکار درجنگ اقتصادی دشمن است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی در پاسخ به اظهار نظر برخی از رسانه‌ها و مسئولان نسبت به اقدامات اخیر این نهاد در شناسایی انبار‌های احتکار و معرفی به مراجع قضایی و با اشاره به اینکه استان مرکزی یکی از قطب‌های صنعتی کشور است با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: بسیج در خط مقدم مبارزه با فساد اقتصادی و احتکار درجنگ اقتصادی دشمن است.

در این بیانیه آمده است:

امروز که دشمن با تمام توان، جنگ تمام عیار اقتصادی را علیه نظام اسلامی طراحی کرده است، عده‌ای از فریب خوردگان داخلی نیز با احتکار، ملت را در مضیقه و فشار اقتصادی قرار داده و با دشمن در این جبهه همسو شده و اذهان مردم را مشوش کرده‌اند تا در نهایت با برهم زدن امنیت داخلی مردم رودرروی نظام و انقلاب اسلامی بایستند، در این راستا سردار غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین با ابلاغ برنامه‌ای به تمامی رده‌های بسیج، آنان را مأمور شناسایی و معرفی محتکران به مراجع قضایی کرد.

در چنین شرایطی بسیجیان به عنوان سربازان مقابله با جنگ اقتصادی دشمن همان گونه که در هشت سال دفاع مقدس حافظ آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی بوده و در این مسیر شهید و جانباز تقدیم اسلام و انقلاب کرده با تمام قوا، در میدان اقتصادی نیز ورود کرده و تلاش دارند تا نقش و رسالت خود را در زمینه‌های اقتصادی و مبارزه با محتکرین نیز به خوبی ایفا کنند.

 

نقش بسیج در همه عرصه‌های نظام جمهوری اسلامی بسیار روشن، شفاف و برجسته است و برای مردم و نظام ثابت شده در مواقع حساس که عوامل داخلی و اخلال‌گران، برای تضعیف نظام اسلامی قدم برداشته‌اند، این نهاد مردمی در خط مقدم مبارزه و انسجام بخشیدن بین مردم و نظام است.

رسالت بسیج تنها در جبهه و جنگ نبوده و نیست وبسیج به عنوان لشکر مخلص الهی از ابتدای انقلاب تاکنون در تمامی عرصه‌های انقلاب اسلامی حضور داشته و همیشه نشان داده است که در زمان بحران چطور می‌تواند با بحران‌های جنگ اقتصادی، فرهنگی و سیاسی و جنگ نرم مقابله کند و ما امروز شاهد این هستیم که سپاه و بسیج نه تنها در مسائل عمرانی، فرهنگی، اجتماعی، خدمت‌رسانی و محرومیت زدایی در کنار ملت و دولت است، بلکه در امنیت و رفاه مردم نیز در حال تلاش است.

پیرو سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه دستگاه‌های نظارتی با قدرت و چشم باز باید در میدان باشند و راه‌های فساد را ببندند، بسیجیان نیز در راه دفاع از نظام و ارزش‌های انقلاب و امام راحل از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و تمام مواضعی که در راستای مقابله و مبارزه با فساد اقتصادی و احتکار اتخاذ کرده‌اند مواضع و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام / ج

بیانیه سپاه روح الله در پاسخ به اظهار نظر برخی از رسانه‌ها و مسئولان در شناسایی انبار‌های احتکار توسط این نهاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رحمان محمدی اصل
۲۲:۴۴ ۱۵ شهريور ۱۳۹۷
از قوه محترم قضائیه بخاطر محاکمه علنی برخی از متهمان سیاسی و تعدادی از مفسدان اقتصادی کمال تشکر را دارم