برانکو و بازهم تیکه به کی روش!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در نشست خبری پیش از دیدار با نفت مسجد سلیمان به کارلوس کی روش تیکه انداخت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در نشست خبری امروز ( پنج شنبه ) پرسپولیس تهران و نفت مسجد سلیمان  که در ساختمان سازمان لیگ برگزار شد، سرمربی کروات سرخپوشان در خصوص بازی مقابل نماینده جنوب کشور، اختلاف بازیکنان با سکوها، الدوحیل قطر و ایمن حسین صحبت کرد و پاسخگوی اصحاب رسانه بود. 

در اواخر نشست خبری که رده بندی جهانی فوتبال ( فیفا ) اعلام شد، از برانکو در خصوص تیم ملی ایران و جایگاهش در رنکینگ فدراسیون جهانی پرسیدیم و او در این باره به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان پاسخ داد: من در این مورد نمی‌توانم نظری بدهم، فقط می‌توان بگویم زمانی که من در تیم ملی بودم ما در رده هفدهم بودیم. فیفا معیارهای خودش را دارد. ایران در جام جهانی بوده است و این نشان می‌دهد که در بین ۳۲ تیم برتر جهان است.

با پاسخ ایوانکوویچ، به نوعی او برای بار دیگر به کارلوس کی روش، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان تیکه انداخت و باید دید آیا مرد موزامبیکی - پرتغالی جواب برانکو را می دهد یا خیر؟

کی روش و برانکو، 2 مربی خارجی که در فوتبال ایران حضور دارند، مدتی است با یکدیگر مشکل دارند و با صحبت ها و مصاحبه های شان به یکدیگر طعنه می زنند . همچنین برانکو تلاش کرد تا با این جواب نشان دهد که عملکرد او در تیم ملی بهتر از کی روش است.

پرسپولیس تهران در چارچوب هفته چهارم رقابت های لیگ برتر باید در ورزشگاه آزادی به مصاف نفت مسجد سلیمان برود.


بیشتر بخوانید:

تکلیف کی روش فردا مشخص می شود

برانکو: همیشه مقابل تیم جدید لیگ اولین بازی سخت خواهد بود/ایمن حسین جوان و آینده‌دار است


انتهای پیام/

سرمربی پرسپولیس به کی روش تیکه انداخت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار