پیامک‌های دریافتی 97/05/25

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی 10001915 (مجله خبری شبکه یک سیما) و 30002394 (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

 

 


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ بیست و پنجم مرداد ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

0481...0913:گزارش کمبود قطعات در نمایندگی ها را پیگیری نمایید لطفا.

 

3902...0918: توسعه حرم رضوی در مشهد مقدس طرح خوبی است به شرطی که همه تعادلات رعایت شود. ائمه معصومین به کاشت درخت تاکید زیادی داشتند پس چرا اطراف حرم امام رضا(ع) هیچ درخت و فضای سبزی نیست. خشکی و نبود فضای سبز جلوه بدی به اطراف و حیاط های منتهی به خارج حرم امام رضا (ع)داده است. کاش مسئولین تولیت رضوی به این امر مهم توجه می کردند.

 

0481...0913: با سلام گزارش کمبود قطعات در نمایندگی ها را پیگیری نمایید

 

3381...0915: چرا گزارشی از شرکت ایران خودرو و سایپا و دیگر شرکت ها که فروش خودرو را متوقف کرده و باعث این قیمت نجومی خودروها شده را تهیه نمی کنید؟ چرا دولت در مقابل این شرکت ها نمی ایستد و جلوی این همه قیمت های کاذب رو نمیگیرد؟

 

8343...0919: برای تهیه گزارش از بچه های گروه جهادی شهید احمد کاظمی که الان در حال حاضر تو یکی از روستاهای قلعه گنج استان کرمان هستن گفتم که اگه بخواین میتونیین گزارش جالبی تهیه کنید. چون به گفته خود این بچه ها این فعالیت های دندون پزشکی شون از حدود یک ماه پیش توی خراسان شمالی شروع شده و بعدش توی منطقه  کیاسر استان کرمان فعالیت خودشون رو ادامه دادند. الان هم در حال حاضر این اکیپ بچه های گروه جهادی در روستای چاه داد خدا از توابع شهرستان قلعه گنج کرمان هستند و  فعالیت میکنند به دندونپزشکی و ارائه خدمات رایگان به مردم این منطقه هستند.

 

4283...0930: امروز دکتر زنان بودم مبلغ ویزیت و تست پاپ اسمیر را جدا گرفتند، بعد یه شماره کارت دادند که 70 هزار تومن هم برای اون کارت به کارت کنیم!! تخلف فرار مالیاتی زیر میزی نمیدونم اسمش چیه این کار.

 

4996...0935: سلام تو را به خدا پیگیری کنید که قرار پاییز آزمون استخدامی برگزار شود؟ و بپرسیدکه چه رشته هایی وچه سازمان هایی نیرورو می خواهند ؟ چون ما باید بدونیم رشته مارو میخوان یا نه که خودمون رو آماده کنیم.

 

2713...0915: بهمن ۹۶ خودرو چانگان از سایپا خریدم کارت طلایی و بیمه بدنه را ارائه نکردند خودرو پس از یک ماه واژگون شد تمام قطعات رو از بازار آزاد خریدم آخرین قطعه چند روز پیش یک سگدست قیمت ۱/۹۰۰ هزار تومان.

 

6202...0913: چند روز پیش از طرف همراه اول به من زنگ زدند و گفتن فلان شماره شما برنده شدید که قیمتش ۱۰۰ تومان هست ولی به شما ۳۸ تومان می دهیم. حالا که برای من اومده رفتم دفاتر پیشخوان میگن که این خط ها ۵ تومن بیشتر نیست.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار