جشنواره گیاهان دارویی و محصولات غذایی سالم

اصفهان از فردا میزبان پانزدهمین جشنواره گیاهان دارویی و محصولات غذایی سالم است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد مجیری مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداري گفت: این جشنواره با هدف حمايت از توليدکنندگان داخلي و همچنين آشنايي بيشتر شهروندان با گياهان دارويي و فرآورده‌هاي طبيعي، محصولات غذايي سالم، ارتقای شناخت شهروندان در زمينه گياهان دارويي و فرآورده‌هاي گياهي و ايجاد رقابت سالم ميان توليدکنندگان براي ارتقاء کيفي توليد، استانداردها و معيارهاي جهانيِ توسعه صادرات گياهان دارويي برگزار می شود.

وی افزود: مشاوره رایگان تغذیه سالم و مزاج شناسي به شهروندان، تخفيف ويژه جشنواره به شهروندان، پذيرايي با شربت هاي گياهي و برگزاري مراسم اختتاميه جشنواره همراه با قرعه‌کشي و اهداء جوايز از برنامه‌هاي اين جشنواره است.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداري گفت: در اين جشنواره انواع گياهان دارويي خشک، عرقيات، اسانس‌ها، ادويه جات، عسل ، روغن گياهي، محصولات غذايي سالم، طبيعي و ارگانيک به صورت عمده و خرده ارايه و نحوه استفاده از آنها، ويژگي‌ها و فوايد اين گياهان معرفي مي‌شود.
جشنواره گیاهان دارویی و محصولات غذايي سالم از فردا تا پایان مرداد در محل بازار گیاهان دارویی در خیابان پروین برپا می شود.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.