برگزاری دوره آموزشی خبرنگار حوزه سلامت در تربت حیدریه

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: برای نخستین بار در سطح کشور دوره آموزشی و تخصصی حوزه سلامت برای خبرنگاران این منطقه برگزار می‌شود.

برگزاری دوره آموزشی خبرنگار حوزه سلامت در تربت حیدریهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ غلامرضا میری مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه در جلسه کارگاه آموزشی بررسی و ارزیابی عملکرد روابط عمومی‌های ادارات، معاونت‌ها و مراکز درمانی و امدارسانی تابعه این دانشگاه گفت: دوره آموزشی با هدف نقد علمی عملکرد دانشگاه علوم پزشکی،در ۲ قالب تئوری و عملی و بر اساس میزان استقبال اصحابه رسانه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه جزو معدود دانشگاه‌هایی  در سطح کشور است که دارای کادر متخصص و بودجه مستقل خاص روابط عمومی است، افزود: همین استقلال در تصمیم سازی، موجب شده تا در برخی مولفه‌ها صاحب برند و نیز شاخصه‌های ارزیابی خاص بشویم و در حوزه تولید محصولات نیز استفاده از کادر متخصص و دلسوز موجب شد تا ۸۰۰ میلیون ریال صرفه جویی در هزینه کرد اعتبارات داشته باشیم.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه تصریح کرد: در ارزیابی‌های جهانی نیز مشخص شده در بین دانشگاه‌ها بیشترین ارتقا و جهش علمی را داشتیم

میری خاطرنشان کرد: یکی از کمبود‌ها و ضعف‌های کاری در بخش برون سازمانی است که در برنامه استراتژی تدوین شده، به دنبال رفع تدریجی آن هستیم.

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه با زیرپوشش داشتن سه شهرستان تربت حیدریه، مه ولات و زاوه به ۳۵۰ هزار نفر جمعیت سه شهرستان در جنوب خراسان رضوی خدمات می‌دهد که این دانشگاه ۱۹۰ تخت در بیمارستان نهم دی تربت حیدریه و ۲۰ تخت در مه ولات دارد.
 
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه دارای ۵۲ نفر عضو هیات علمی و ۶۱۹ نفر دانشجو است که در ۱۰ رشته مامایی، اتاق عمل، هوشبری، پرستاری، فناوری اطلاعات سلامت، علوم آزمایشگاهی، بهداشت محیط، بهداشت عمومی، فوریت پزشکی، تکنسین سلامت دهان و دندان و در سه مقطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ناپیوسته تحصیل می‌کنند.

انتهای پیام //ز. ج


دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه بیش از ۸۰۰ میلیون ریال صرفه جویی در هزینه کرد اعتبارات را دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.