به دنبال بازی تهاجمی هستیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت:تیم درکل آماده است و همه بازیکنان آماده هستند و بیشتر روی مالکیت توپ تمرکز می‌کنیم که بتوانیم در زمین حریف بازی کنیم و مطئمن باشید که ما هم به دنبال بازی تهاجمی هستیم.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،امید نمازی سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در نشست خبری پیش از دربی نصف‌جهان در هفته ششم مسابقات لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: روز خبرنگار را به همه تبریک می‌گویم؛ دیدار حساسی است دربی نصف‌جهان که هر دو تیم به دنبال سه امتیاز هستند.

وی افزود: هر دو تیم برای پیروزی و برد می‌آیند و فکر می‌کنم که بازی جالبی از آن در بیایید.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن تصریح کرد: دربی را در آمریکا تجربه کردم ولی این دربی را تجربه نکردم که خب شرایط خاص خودش را دارد و اهمیت زیادی برای هواداران دو تیم دارد و در دربی‌ها همیشه هواداران پس از پیروزی تا مدت‌ها با غرور کری‌خوانی می‌کنند.

وی عنوان کرد: قلعه‌نویی موفق‌ترین سرمربی در لیگ برتر است و سبک مخصوص به خودش را دارد و تا جایی که می‌دانم، بیشتر روی قدرت بدنی تیم‌هایش کار می‌کند و جایی که نیاز داشته باشد، بازی مستقیم انجام می‌دهد.

نمازی مطرح کرد: با داشتن بازیکن باهوشی مثل کی‌روش، قطعا تمایل دارد که روی زمین هم بازی کند و یک آوانتاژ در اختیار دارد.

وی در مورد مصدومان و محرومان در بازی فردا گفت: مهران درخشان‌مهر محروم است و تیم درکل آماده است و همه بازیکنان آماده هستند و بیشتر روی مالکیت توپ تمرکز می‌کنیم که بتوانیم در زمین حریف بازی کنیم و مطئمن باشید که ما هم به دنبال بازی تهاجمی هستیم و اگر سپاهان تهاجمی بازی کند، قطعا یک بازی زیبا را شاهد خواهیم بود.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن مطرح کرد: مسعود ابراهیم زاده چند روزی است که برگشته است و فردا از او تست می‌گیریم تا اگر مشکلی نداشت، در تیم حضور داشته باشد؛ مسعود حسن‌زاده هم مصدومیتی از ناحیه زانو داشته است که نیاز به زمان بیشتری دارد تا به شرایط فیزیکی خوب برسد.

وی در مورد تماشاگران و تعداد و حضورشان گفت: تمام تمرکزم روی مسابقه فوتبال است؛ البته تمایل دارم که همیشه هواداران حضور داشته باشند و ما را حمایت کنند.

نمازی در مورد نقل و انتقالاتی که بین دو تیم سپاهان و ذوب‌آهن رخ داد، اذعان کرد: این مسائل همه جا هست ممکن است کمتر در یک شهر این انتقالات رخ دهد ولی روابط در اصفهان خوب است و درحال حاضر چند بازیکن بین دو تیم جابجا شده‌اند و بدون مشکل بازی خواهند کرد.

 

انتهای پیام/م

 

نشست خبری سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.