از ظرفیت هنرمندان شهرستان دشتی در اجرای برنامه‌ها استفاده می‌شود

فرماندار دشتی با تاکید بر اینکه هنرمندان شهرستان حمایت می‌شوند، گفت: از ظرفیت هنرمندان شهرستان در اجرای برنامه‌ها استفاده می‌شود.

از ظرفیت هنرمندان شهرستان دشتی در اجرای برنامه‌ها استفاده می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  عبدالله نادری صبح جمعه در کنسرت موسیقی نواکورد که در پلاتوی استاد میرشکاری شهید شهریاری خورموج برگزار شد، اظهار داشت: هنر با شادی و نشاط اجتماعی رابطه نزدیکی دارد و لذتی که هنرمند به جامعه می‌دهد ماندگارتر است.

وی افزود: مردم شهرستان اهتمام ویژه‌ای به مقوله فرهنگ و هنر داشته و هنرمندان این دیار همواره در این عرصه حرفی برای گفتن دارند.

نادری تصریح کرد: با توجه به موفقیت‌ها و ظرفیت‌های بالایی هنری که در این شهرستان وجود دارد هنرمندان دشتی مورد حمایت قرار می‌گیرند.

وی با تاکید بر اینکه موسیقی نشاط وشادابی را در جامعه افزایش می‌دهد، گفت: باید با برخی اقدامات بتوانیم افسردگی را در سطح شهرستان کاهش دهیم.

فرماندار دشتی اضافه کرد: همه مدیران شهرستان باید از ظرفیت هنرمندان شهرستان استفاده کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی نیز گفت: هنر تجلی مهمترین نیاز بشر در زیبا‌ترین شکل یا وسیله است و در جامعه‌ای که میزان افسردگی بالا است موسیقی بهترین وسیله برای کاهش افسردگی است.

حمید زارعی افزود: موسیقی در وجود ما اثر مستقیم به جا می‌گذارد و هنر بیان احساسات به وسیله آوا‌ها است.

وی ادامه داد: گروه نواکورد به سرپرستی نوازنده و مدرس گیتار انجمن موسیقی فرهنگسرا خورموج گروهی نوظهور است که متشکل از جوانان مستعدی است که موسیقی را جدی دنبال می‌کنند و در زمان کوتاهی رشد قابل توجهی داشته اند.

انتهای پیام/م

هنرمندان شهرستان دشتی حمایت می شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.