احتکار کنندگان در مسیر دشمن حرکت می کنند

خطیب جمعه سیرجان از مردم خواست کالا‌های ضروری بخرند و کالا ها‌ی مورد نیاز را به میزان مصرف خریداری کنند تا درعرضه و تقاضا تعادل ایجاد شود و قیمت‌ها کاهش پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،حجت الاسلام حسین حیدری امام جمعه موقت سیرجان در خطبه های امروز در جمع مردم نمازگزار گفت: آمریکا هدفش نابودی و شکست نظام اسلامی ایران است و با هزینه‌های چندین میلیارد دلاری هم تمامی راه‌های رسیدن به اهداف خورد را طی کرده و امروز هم خود نمی‌داند دیگر به دنبال چیست لذا تحریم‌ها شکل جدیدی برای مقابله با ملت ایران نیست و ما با همدلی و بصیرت از این گردنه بحران هم عبور می‌کنیم.

حجت الاسلام حسین حیدری گفت: دشمن تبلیغ می‌کند که جنگ می‌شود در صورتی که قدرت دفاع و بازدارندگی ما آنقدر در همه زمینه‌ها زیاد است که وقوع جنگ خیلی بعید خواهد بود، اما اگر دیگران این بعید را هم شروع کنند عاملان و شروع کنندگان خسارت و ضرر را متحمل می‌شوند و لازم است رسانه‌ها وسایت‌ها هم از ترویج ناامیدی در جامعه پرهیز کنند و با روحیه امید و دلگرمی با مردم سخن بگوییم و بدانیم استکبار و آمریکا هرگز به فکر ملت ایران نیستند و دلسوزی آنان برای ما ترفند و حیله‌های شیطانی است.

وی احتکار کنندگان کالا‌ها را کسانی دانست که خواسته یا ناخواسته در مسیر دشمن حرکت می‌کنند و از مردم هم خواست کالا‌های ضروری را بخرند و کالا ها‌ی مورد نیاز را به میزان مصرف خریداری کنند تا درعرضه و تقاضا تعادل ایجاد شود و قیمت‌ها با این تعادل تنزل پیدا می‌کنند.

خطیب جمعه سیرجان به سخنان مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت:کسانی که به دنبال مذاکره با آمریکا هستند بدانند این کشور دارای دولتی زورگو و متقلب است و با این زورگویی نقد می‌خواهد و وعده می‌دهد و هیچ عاقلی حاضر نیست با آمریکا مذاکره کند.

حجت الاسلام حیدری ادامه داد: مقام ولایت و رهبری فساد را به اژد‌های هفت سر تعبیر کردند که در نظام اسلامی نباید باشد و اگر کم هم باشد زیاد است که باید از بروز آن جلوگیری کرد و امروز ضمن جلوگیری از قاچاق کالا باید تولید داخل حمایت جدی شود و نقدینگی‌ها به سمت تولید و کشاورزی هدایت شوند.

امام جمعه موقت سیرجان نامگذاری سال‌ها را توسط رهبری با تدبیر و حساب و پیش بینی آینده عنوان کرد و گفت: برنامه ریزی مسئولان و دولت و مردم هم بر اساس این نامگذاری‌ها ضرورت دارد.

وی بااشاره به سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی گفت: در ۲۶ مرداد سال ۱۳۶۹ مردان ایثار و مقاوم که، چون کوه در مقابل دشمن ایستاده بودند و با آنکه اسیر دست دشمن بودند هرگز از آرمان‌های امام و شهداء عقب نشینی نکردند به میهن اسلامی بازگشتند و همین روحیه مقاومت و ایثار موجب شد همه قدرت‌های جهانی پس از ۸ سال تهاجم و حمله علیه کشور و ملت ایران شکست را بپذیرند و امروز هم آمریکا شکست خورده همین ملت و فرزندان آنان خواهد بود.

حجت الاسلام حیدری به دیگر مناسبت ها‌ی هفته از جمله کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۲۸ توسط آمریکا اشاره کرد و گفت: ریشه دشمنی آمریکا با پیشرفت ملت ایران و دخالت این مستکبر در امور داخلی کشور ما دیرینه است و شدت و استمراردشمنی امروز هم به خاطر مقابله نظام اسلامی با این سیاست‌های ظالمانه آمریکا یی است.

وی هفتم ذیحجه سالروز شهادت امام باقر(ع) را هم تسلیت گفت.

انتهای پیام/ی

خطبه های نماز جمعه در سیرجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار