برخورد قاطع و انقلابی با مفسدان اقتصادی

امام جمعه موقت زرند گفت:مردم انتظار برخورد قاطع و انقلابی را با مفسدان اقتصادی دارند و مماشات در این مورد را نمی‌پذیرند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،حجت الاسلام محمود محمدی امام جمعه موقت زرند در خطبه‌های نماز جمعه این هفته. با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب برای حل مشکلات جامعه گفت: موضوع احتکار مسئله روز و اخبار احتکار کالا‌های اساسی و ضروری مردم توسط محتکران بسیار نگران کننده است.

حجت الاسلام محمدی خطاب به سود جویان اقتصادی و افرادی که ارزاق عمومی و کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم را انبار میکنند هشدار داد که در میدان جنگ سرباز دشمن نباشند و آب به آسیاب دشمن نریزند که این اقدام عمل شیطانی است و ملت به هیچ وجه آنان را نخواهد بخشید که اشد مجازات برای مفسدان اقتصادی و محتکران کالا‌های اساسی مطالبه رهبری و ملت بزرگ ایران اسلامی است.

وی اظهار کرد: به فرموده رهبری، فشار اقتصادی نقشه دشمن است و بدخواهان گاهی از بیرون فشار می‌آورند و گاهی هم برخی با دشمن همراهی می‌کنند که مردم انتظار برخورد قاطع و انقلابی را با مفسدان اقتصادی دارند و مماشات در این مورد را نمی‌پذیرند.

امام جمعه موقت زرند ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی را گرامی‌داشت و افزود: در ۲۶ مرداد سال ۶۹ نخستین ورود آزادگان به میهن را داشتیم ، آزادگان مقام شهدا را دارند و مسئولان نباید فراموش کنند که مدیون آزادگان هستند ،کسانی که با تحمل درد و رنج و مشکلات دوران اسارت و با اعتقاد راسخ به حقانیت انقلاب و امام راحل در پیشبرد اهداف نظام اسلامی حماسه ساز بودند.

حجت الاسلام محمدی با تأکید بر اینکه نباید از خوف مسائل مادی ازدواج را به تأخیر انداخت افزود: قرآن وعده داده که اگر زنان و مردان فقیر باشند و ازدواج کنند خداوند آن‌ها را از فضل و نعمت بیکران خود بهره‌مند می‌کند.

انتهای پیام/ی

تاکیدبر گسترش فرهنگ ازدواج اسان در جامعه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار