هفته دوم لیگ برتر فوتسال بانوان

جشنوار گل دختران‌کویر و سپیدرود /پیروزی آسان حفاری در فرخ‌شهر

هفته دوم لیگ برتر فوتسال زنان ایران با پیروزی پرگل تیم‌های دختران‌کویر، حفاری و سپیدرود پیگیری شد.

جشنوار گل دختران‌کویر و سپیدرود /پیروزی آسان حفاری در فرخ‌شهربه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال زنان ایران با برگزاری 5 مسابقه پیگیری شد و تیم‌های دختران کویر کرمان، شرکت ملی حفاری و سپید رود با اختلاف گل زیاد مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.

در شهر ساری تیم استقلال این شهر مقابل تیم دختران کویر کرمان به میدان رفت و در این دیدار خانگی با نتیجه 9 بر 3 تن به شکست داد.

در دیگر مسابقه هفته دوم این رقابت‌ها دو تیم دریژنو فرخ شهر و شرکت ملی حفاری ایران در فرخ شهر به مصاف هم رفتند که در پایان این دیدار تیم ملی حفاری توانست با نتیجه 8 بر یک به برتری رسیده و به یک پیروزی خارج از خانه دست پیدا کند.

تیم پالایش نفت آبادان در خانه پذیرای تیم پویندگان صنعت فجر شیراز بود که موفق شد در این دیدار تیم شیراز را 2 بر صفر شکست دهد.

مس رفسنجان و پارس آرای شیراز نیز برگزار کننده یکی دیگر از مسابقات هفته دوم لیگ برتر فوتسال بودند. دیداری که در نهایت 3 بر 2 با پیروزی تیم شیراز مقابل میزبانش به پایان رسید.

در رشت نیز تیم شهرداری این شهر با حساب 9 بر 2 مقابل تیم سپید رود تهران به برتری رسید تا تنها تیم تهرانی این مسابقات به دومین برد خود نیز دست پیدا کند.

**نتایج کامل هفته دوم لیگ برتر فوتسال بانوان به شرح زیر است:

استقلال ساری 3 - دختران کویر کرمان 9

دریژنوفرخ شهر یک - شرکت ملی حفاری 8

پالایش نفت آبادان 2 - پویندگان صنعت فجر شیراز صفر

مس رفسنجان 2 - پارس آرا شیراز 3

شهرداری رشت 2 - سپیدرود تهران 9

انتهای پیام/

در هفته دوم لیگ برتر فوتسال چه گذشت؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار