بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸- اندونزی

رئیس فدراسیون تنیس: ورزشکاران اعزامی به جاکارتا، از سراسر ایران هستند

مجید شایسته گفت: همه‌ی ورزشکاران تیم ملی تنیس ایران در بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ از شهرستان‌های سراسر کشور هستند و این نقطه قوت ما محسوب می‌شود.

مجید شایسته رئیس فدراسیون تنیس در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ در مورد ورزشکاران تنیس کشورمان در مسابقات آسیایی جاکارتا 2018 گفت: هم در قسمت آقایان و هم در قسمت بانوان بازیکنان جوان و خوبی داریم. همه ی بازیکنانمان از شهرستان های ایران در این مسابقات حضور دارند و این یک نکته قوت برای ما محسوب می شود. شاهین خالدان جزو ورزشکاران با تجربه ما محسوب می شود. دو بازیکن جوان دیگر ما با نام های محمد کارگران عروجی و امیرحسین بادی که در آینده نه چندان دور خبرهای زیادی از آن ها خواهیم شنید؛ با هدایت مسعود احمدوند در این مسابقات حاضر خواهند بود. در قسمت بانوان نیز ما 3 بازیکن خوب و جوان به نام های غزل پاک باطن ، صدف صادق وزیری و شهرزاد بانی سعید داریک که با هدایت فرناز فصیحی در جاکارتا حضور خواهند داشت.

به خاطر کم بودن مسابقات در سطح ملی به جاکارتا اعزام شدیم

او درمورد اتفاقاتی که منجر به اعزام تیم ملی تنیس به این مسابقات شد گفت: با توجه به نظر خوب و مساعد مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک نسبت به رشته تنیس داشتند و با توجه به دفاعی که فدراسیون تنیس از خود انجام داد و این موضوع که ما در کشورمان فقط مسابقات دیویس کاپ را داریم که بازیکنانمان می توانند در آن شرکت کنند و در سطح بازیکنان ملی پوشمان است، این تصمیم گرفته شد که تیم ملی تنیس کشورمان به مسابقات آسیایی جاکارتا 2018 اعزام شود. حال ورزشکارانمان در جاکارتا حضور دارند.

""اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی های آسیایی جاکارتا 2018 را لحظه به لحظه در اینجا (بازی های آسیایی جاکارتا 2018) دنبال کنید.""

انتظار مدال آوری وجود ندارد

شایسته در مورد انتظاراتی که از این رشته در بازی های آسیایی جاکارتا 2018 وجود دارد گفت: انتظار ما این است که ورزشکارانمان آن چه که در توان دارند را بتوانند در زمین از خود نشان بدهند. طبیعی است که وزارت ورزش و جوانان از ما انتظار مدال آوری ندارد چون تیم ملی تنیس با نگاه حمایتی به این مسابقات اعزام شده است. تیم ملی پسران ما بعد از 20 سال در مسابقات آسیایی حضور خواهد داشت و تیم ملی دختران ما نیز برای اولین بار است که در این مسابقات حاضر است. ورزشکاران ما تا به حال تجربه ی شرکت در مسابقاتی که به صورت چند رشته ای و المپیکی برگزار می شود را نداشته اند. امیدوارم دراین مسابقات بتوانند کسب تجربه کنند و تلاش خود را انجام دهند.

تمرینات اصلی در ایران انجام شده است

او در مورد شرایط تمرینی تیم گفت: ورزشکارانمان تمرینات اصلی شان در اردو های تمرینی داخل کشور پیگیری کرده اند. قبل از آغاز مسابقات نیز در جاکارتا تمرینات خودشان را ادامه می دهند تا هم با جو محیط آشنا شوند و هم با آب و هوای آنجا هماهنگ شوند.

انتظارم از بازیکنان، نشان دادن توانایی هایشان است

رئیس فدراسیون تنیس در مورد انتظارات شخصی خود از بازیکنان گفت: بازیکنانی با رنک های بالا در این مسابقات شرکت کردند. بیشتر کشور های آسیایی که در این رشته صاحب نام هستند و می توانند مقام بدست بیاورند در این مسابقات حضور دارند. شرایط برای ورزشکاران ما بسیار سخت است و باید منتظر باشیم ببینیم با چه قرعه هایی رو به رو خواهند شد. انتظاری که شخصا خودم از بازیکنان تنیس کشورمان دارم و این موضوع را هم به خود آن ها گفته ام این است که هرچه در توان دارند در زمین مسابقه از خود نشان بدهند و از ابتدای مسابقه به عنوان یک بازنده در زمین حاضر نباشند. با اندیشه برد وارد زمین شوند و تمام تلاش خود را بکنند.


بیشتر بخوانید: آغاز اردوی آماده سازی تیم تنیس دختران کرمان از فردا 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار