امام جمعه موقت سمنان؛

برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی مطالبه مردم است

امام‌جمعه موقت سمنان بابیان اینکه برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی مطالبه مردم و رهبری است، گفت: باید دست متجاوزان به بیت‌المال را قطع کرد.

ضرورت مقابله با فساد ضرورتبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حجت‌الاسلام علی مهدوی نژاد امام جمعه موقت سمنان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان گفت:برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی مطالبه مردم و رهبر معظم انقلاب اسلامی است و باید با مفسدان در هر پست و مقامی که هستند برخورد قاطع صورت گیرد.

وی در ادامه افزود:دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های نظارتی باید مانع گسترش فساد اقتصادی شوند و مردم مطالبه مبارزه با فساد را از دستگاه‌های نظارتی دارند.

امام‌جمعه موقت سمنان مفسدان اقتصادی را تروریست‌های این حوزه خواند که به مال مردم و مملکت دست‌اندازی می‌کنند و گفت: قوه قضاییه باید با این مفسدان قاطعانه برخورد کند و این برخورد بدون هیچ مماشاتی باید صورت بگیرد.

مهدوی نژاد به سالگرد کشته شدن حجاج ایرانی در عربستان نیز اشاره کرد و با تأکید بر بی‌کفایتی آل سعود، بیان کرد: جان باختن هم‌وطنان در آن حادثه تلخ بود، اما سکوت اجلاس اسلامی از آن تلخ‌تر می‌نمود چراکه ما انتظار داشتیم با عاملان این جنایت برخورد شود.

وی به سالگرد ورود آزادگان نیز اشاره‌ای کرد و گفت: آزادگان یادگار شهیدان هستند که باید به وضعیت معیشتی و مشکلات آن‌ها رسیدگی کرد.

انتهای پیام / گ

برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی مطالبه مردم و رهبر معظم انقلاب اسلامی است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار