نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

عمل به رهنمود‌های رهبری انتظار مردم از دولت است

آیت الله شاهچراغی گفت: عمل به رهنمود‌های ارزشمند رهبری در زمینه مسائل اقتصادی و برخورد با مفسدان انتظار مردم از دولت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در خطبه های نماز جمعه سمنان با اشاره به دو دیدار اخیر اعضای هیات دولت و کارگزاران حج کشور با رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: از دولت انتظار می رودتوصیه های رهبری را هر چه سریعتر و کاملا اجرایی کند چرا که مردم منتظر عملی شدن توصیه های رهبری هستند.
 
آیت الله شاهچراغی با تشریح هفت توصیه اصلی رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اخیر با اعضای هیات دولت افزود: رهبری فرمودند:نجات اقتصاد بیمار کشور با اروپا و برجام پیوند زده نشود بنابراین همچنان که تا به حال این دو، نقش مثبتی در اقتصاد کشورمان نداشته اند بنابراین باز هم فایده ای به حال اقتصاد کشور نخواهند داشت.
 
برخوردبا مفاسد اقتصادی موضوع دیگری بود که خطیب جمعه سمنان به عنوان توصیه رهبری به اعضا هیات دولت مطرح کرد.
 
آیت الله شاهچراغی تصریح کرد: نوع و روش های مبارزه بامفاسد اقتصادی و اطلاع رسانی به مردم در این خصوص باید برای مردم اقناع کننده و نمایانگر مردم سالاری دینی در جامعه باشد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان به موضوع ترمیم کابینه دولت هم اشاره کرد و گفت: این اقدام باید برای اصلاح امور و بهبود زندگی مردم باشد.

آیت الله سیدمحمدشاهچراغی از حجاج خانه خدا هم مراقبت از ابعاد گوناگون برای حفظ عزت و عظمت جمهوری اسلامی را با برپایی حجی فقیهانه و بازگشتی تائبانه خواستار شد.

بهره گیری از فیوضات دهه کرامت، دهه ارزش ها و برپایی هرچه باشکوه تر جشن های دهه کرامت و جشن چهل سالگی انقلاب با شعار افتخار به گذشته و امید به آینده از موضوعات دیگری بود که نماینده ولی فقیه دراستان به آن اشاره کرد.
 
انتهای پیام / گ

سخنان آیت الله شاهچراغی در نماز جمعه سمنان

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار