سخت گیری بانک ها در پرداخت تسهیلات ارزان قیمت

استاندار کرمانشاه به برخی سخت گیری بانک ها در پرداخت تسهیلات ارزان قیمت اشتغال پایدار روستایی و عشایری اشاره کرد و گفت: باید هرچه سریع تر کارگروه نظارت بر این تسهیلات مشکلات ضمانت زنجیره ای متقاضیان وام را رفع کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در خصوص پرداخت تسهیلات ارزان قیمت اشتغال پایدار به عشایر به ویژه عشایر مناطق زلزله زده گفت: در پرداخت وام به این قشر مولد هیچ مشکلی وجود ندارد.

بازوند در ادامه با پرداخت وام اشتغال روستایی به دامداران سنتی موافقت کرد و از تیم نظارت بر تسهیلات ارزان قیمت خواست شرایط پرداخت این وام را به روستاییان و عشایر برای مبارزه با بیکاری فراهم کند.

وی همچنین به اعتبارات هفت میلیارد تومانی کمک به عشایر برای تامین زیرساخت ها و کمک به تنش های آبی خبر داد .

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه مردم علاقه به دیدن زندگی عشایری از نزدیک را دارند ، گفت: برای توسعه گردشگری عشایری و فروش تولیدات صنایع دستی این قشر، مدیرکل میرات فرهنگی و گردشگری نمایشگاهی از صنایع دستی عشایر استان دایر کند.

بازوند در پایان آموزش و ترویج را یکی نیازهای ضروری عشایر دانست و از دستگاه های اجرایی خواست هرکدام بنا بر نقش و وظیفه مشخصی که برای آنها تدوین شده برای آموزش عشایر اعتبار و مبادرت کنند.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

پرداخت تسهیلات ارزان قیمت اشتغال پایدار به عشایر

 

 

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، نشست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.