ویسی: خوش شانس بودیم که گل نخوردیم/بازیکنانم فقط 3 بار زمین خوردند

سرمربی نفت مسجد سلیمان در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس از کسب این نتیجه اظهار رضایت کرد و تیمش را خوش شانس دانست.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،عبدالله ویسی سرمربی نفت مسجد سلیمان پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل پرسپولیس در نشست خبری گفتگویی کوتاهی با خبرنگاران انجام داد و بیان کرد:  بازی سخت و پرفشاری داشتیم  و به خصوص در بخش دفاعی فوق العاده ظاهر شدیم . ما در ضدحملات سعی داشتیم به گل برسیم  و البته خوش شانس بودیم که دروازه ما امشب باز نشد.

او  افزود: خوشحالیم که سه بازی متوالی گل نخوردیم اما باید ضعفمان در گل نزدن را جبران کنیم. این یک امتیاز برای ما شیرین و برای پرسپولیس تلخ بود.

سرمربی نفت مسجد سلیمان  در واکنش به زمین خوردن‌های متوالی بازیکنان تیمش گفت: یک بار دروازه‌بان و یک بار هم مدافع ما افتاد. یک بار هم در وقت اضافه بازیکن‌مان زمین خورد. کلا سه بار زمین خوردیم.

در پایان نشست خبری خبرنگاران به نشانه بازی تدافعی نفت مسجد سلیمان سوالی از ویسی نپرسیدند و ویسی به خبرنگاران گفت: از این نتیجه ناراحت هستید؟تیم ملی هم در جام جهانی با همین روش بازی کرد.


بیشتر بخوانید:پرسپولیس ۰ - ۰ نفت مسجد سلیمان / یک امتیاز شیرین شاگردان ویسی در شب ناکامی سرخ پوشان


انتهای پیام/

نشست خبری ویسی پس از دیدار با پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار