رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی:

در خراسان رضوی ۱۲۰ واحد تولیدی در بخش تولید تجهیزات کشاورزی فعالیت می کنند

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: ما در خراسان رضوی در بخش تولید تجهیزات کشاورزی توانمندی خوبی داریم و ۱۲۰ واحد تولیدی در این زمینه مشغول فعالیت هستند.

نمایشگاه تخصی کشاورزی و صنایع وابسته در سبزوارافتتاح شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ مزروعی رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی در بازدید از نمایشگاه تخصی کشاورزی و صنایع وابسته  در سبزوار   با اشاره به نام گذاری امسال به نام سال حمایت از کالای ایرانی برپایی این گونه نمایشگاه‌ها را در راستای تحقق این شعار و معرفی توانمندی‌های فعالان این بخش دانست .

وی با بیان اینکه جهت اشنایی کشاورزان با تکنولوژی در بخش باغبانی و کشاورزی این نمایشگاه مثمر ثمر می‌باشد، گفت: درصدد هستیم کشاورزی پیشرفته را با استفاده از تکنولوژی بومی و به روز در مزارع و باغات استان پیاده کنیم.
 
نمایشگاه تخصصی کشاورزی و صنایع وابسته در سبزوار با حضور بهره برداران، تولید کنندگان تجهیزات و ادوات کشاورزی و شرکت‌های تعاونی فعال از 9 استان کشور در سبزوار  تا اول شهریور ماه صبح و بعد از ظهر در محل اداره جهاد کشاورزی سبزوار واقع در بولوار کشاورز برای بازدید عموم دایر است.
 
در این نمایشگاه 200 غرفه در 6 هزار مترمربع فضای سرپوشیده و روباز تولیدات خود را به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام // ف. ک


گشایش نمایشگاه تخصصی کشاورزی و صنایع وابسته

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار