اختلاف خانوادگی جان یک نفر را گرفت

فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشته شدن یک نفر در پی اختلاف خانوادگی در شهرستان باغملک خبر داد.

سردار حیدر عباس زاده، فرمانده انتظامی استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازاهواز، با اشاره به اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر درگیری در یکی از محلات شهرستان باغملک بیان کرد: عوامل انتظامی بدون تعلل به محل مذکور اعزام شدند.

وی اذعان داشت: در بررسی های اولیه مشخص شد در این درگیری خانوادگی، قاتل پس از شدت گرفتن مشاجره ها، با ضربات چاقو طرف مقابل دعوا را کشته و از محل متواری می شود.

سردار عباس زاده تصریح کرد: باتوجه به گزارشات ماموران حاضر در صحنه جرم، دستورات ویژه برای دستگیری قاتل به کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان باغملک ابلاغ گردید.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه با اقدامات تخصصی و پلیسی رد قاتل در شهرستان اهواز شناسایی شد، اظهار داشت: کارآگاهان پلیس با کسب نیابت قضائی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه قاتل را در مخفیگاهش دستگیر کردند و به منظور انجام تحقیقات تکمیلی به شهرستان باغملک انتقال دادند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه قاتل انگیزه قتل را اختلاف خانوادگی عنوان کرد، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی راهی مرجع قضائی شد.

انتهای پیام/گ

ارتکاب قتل با ضربات چاقو در باغملک

برچسب ها: نیروی انتظامی ، قتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.