قدرت نمایی 2 جوان، منجر به قتل یک نفر شد/ قاتل در دام افتاد

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: قدرت نمایی ۲ جوان در شهرستان مسجدسلیمان منجر به قتل یکی از آن‌ها شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان بیان کرد: ساعت 21 و 30 دقیقه 31 تیر ماه 97 در پی اعلام مركز فوريت های پليسی 110 مبنی بر یک فقره درگیری منجر به جرح در یکی از محلات شهرستان مسجد سلیمان، بلافاصله عوامل انتظامی به محل درگیری اعزام شدند.

وی اذعان داشت: در بررسی های اولیه ماموران انتظامی مشخص شد درگیری بین 2 جوان 22 و 21 ساله رخ داده که یکی از آن ها با ضربه چاقو مجروح و به منظور درمان به بیمارستان منتقل شد، اما به علت شدت جراحت وارده در بیمارستان جان باخت.

سردار عباس زاده اظهار کرد: از همان لحظات اولیه حادثه ماموران پلیس اقدامات فنی خود را جهت دستگیری قاتل فراری آغاز کردند که با تلاش های مستمر مخفیگاهش را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات ضربتی قاتل دستگیر شد.

اين مقام ارشد انتظامی در ادامه با بیان اینکه متهم در بازجوئی های تخصصی لب به اعتراف گشوده و انگیزه خود را قدرت نمایی (رو کم کنی) با مقتول عنوان کرد، افزود: قاتل پس از درگیری، چاقو را در سینه مقتول فرو برده و از صحنه جرم متواری می شود.

وی گفت: قاتل پس از تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی راهی مرجع قضائی شد.

انتهای پیام/گ

 شناسایی و دستگیری  قاتل

برچسب ها: قتل ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ملکوت
۱۰:۲۱ ۰۳ مرداد ۱۳۹۷
زورد اعدامش کنید تا عبرت شود برای جوانان دیگر .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۶ ۰۲ مرداد ۱۳۹۷
در سال ۲۰۱۸ قدرت در سواد و حرفه آدم هاست نه در بازو.قدرتتتت در خودکار قاضی هست که در یک جمله کوتاه نوشته میشود قصاصش کنید.درس عبرت دیگر جوانان باشد.