صدور مجوز ایجاد ناحیه صنعتی کوار

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: مجوز ایجاد ناحیه صنعتی کوار صادر شد.

صدور مجوز ایجاد ناحیه صنعتی کواربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ احد فتوحی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در جلسه با فرماندار شهرستان کوار، با موضوع بررسی آخرین وضعیت پیگیری احداث ناحیه صنعتی کوار، گفت: با اخذ مجوزها، استعلام‌ها و موافقت دستگاه‌های اجرایی مربوط، این ناحیه صنعتی به زودی ایجاد خواهد شد.

وی ایجاد اشتغال پایدار در بخش صنعت، فراهم کردن بستر‌های لازم به منظور جذب سرمایه‌گذار و ایجاد واحد‌های صنعتی و تولیدی، جلوگیری از پراکندگی واحد‌های تولیدی و توسعه صنعتی شهرستان کوار را از اهداف ایجاد این ناحیه صنعتی اعلام کرد.

فتوحی با اشاره به موقعیت جغرافیایی شهرستان کوار، نزدیکی به کلانشهر شیراز و نیز قرارگیری شهرستان در امتداد محور‌های مواصلاتی شیراز با پارس جنوبی، جهرم و لارستان گفت: سرمایه‌گذاری در این ناحیه صنعتی می‌تواند از توجیه فنی و اقتصادی بالایی برخوردار باشد.

وی اضافه کرد: هم اکنون از ۷۰ شهرک و ناحیه مصوب استان فارس واگذاری زمین در ۶۱ شهرک و ناحیه صنعتی انجام می‌شود.

اشکان کاظمی، فرماندار شهرستان کوار نیز با تاکید بر لزوم تسریع در مراحل راه‌اندازی ناحیه صنعتی این شهرستان گفت: با توجه به ظرفیت‌های این شهرستان، ایجاد ناحیه صنعتی به منظور توسعه صنعتی و ایجاد اشتغال پایدار ضروری است.

وی بر همکاری دستگاه‌های اجرایی این شهرستان به منظور تسریع در ایجاد این ناحیه صنعتی تاکید کرد.
انتهای پیام/ر

احداث ناحیه صنعتی کوار

برچسب ها: صنعت ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار