سرپرست اداره کل راهداری استان همدان؛

آسفالت بیش از 16 هزار مترمربع از جاده های همدان لکه گیری شد

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از لکه گیری 16 هزار و 900 مترمربع از آسفالت راه های استان خبر داد.

آسفالت بیش از 16 هزار مترمربع از جاده های همدان لکه گیری شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مصطفی پناهنده، سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان با اشاره به اینکه این اقدام در چهار ماهه نخست سال انجام شده است، اظهار داشت: تمامی محورهای حوزه استحفاظی استان با آسفالت گرم و سرد لکه گیری شدند.

وی با بیان اینکه این اداره کل موظف به نگهداری راه های مواصلاتی است، اظهار داشت: علاوه بر این، موج تراشی سطوح آسفالته به میزان 400 مترمربع در این مدت انجام شده است.

سرپرست اداره کل راهداری استان همدان به انجام 23 کیلومتر روکش راه های شریانی، اصلی و فرعی در چهار ماهه نخست امسال در سطح محورهای مواصلاتی استان اشاره و خاطرنشان کرد: 12 دستگاه تعمیر و مرمت و نگهداری پل های کوچک و 5 دستگاه تعمیرات اساسی پل های بزرگ و احداث و تعریض پل ها توسط این اداره کل انجام و 31 مورد زه کشی و دریواسیون پل ها در کارنامه 4 ماهه این اداره کل ثبت شده است.

این مسئول با بیان اینکه ترانشه برداری و دپو مصالح، اصلاح شیب شیروانی، احداث زیرگذر، پاکسازی سطح راه از لاشه حیوانات، ریزش برداری و اصلاح قیرزدگی در راه های آسفالته از دیگر اقدامات انجام شده در این مدت است، یادآور شد: 830 کیلومتر پاک کردن و تنظیم قنوها با گریدر و 75 مورد تنقیه و لایروبی پل ها نیز در این مدت در راه های استان انجام شده است.

انتهای پیام/د

آسفالت جاده های همدان لکه گیری شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.