احداث 40 کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در استان اردبیل

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: در چارچوب برنامه ریزی انجام شده امسال 30 کیلومتر بزرگراه و 10 کیلومتر راه اصلی در استان اردبیل احداث می شود.

 محبوب حیدری ،مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل امروز در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،افزود: اردبیل از لحاظ تردد بزرگراه‌ ها رتبه بیست و چهارم و برخورداری از بزرگراه ‌ها در رتبه بیست و هفتم کشور قرار دارد و با توجه به حادثه خیز بودن جاده های اصلی اجرای طرح های بزرگراه در این استان ضروری است.

وی بیان کرد: در چارچوب برنامه ریزی انجام شده امسال 30 کیلومتر بزرگراه و 10 کیلومتر راه اصلی در استان اردبیل احداث می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: همچنین 20 کیلومتر بهسازی راه های اصلی، چهار کیلومتر بازیافت سرد و احداث 2 تقاطع غیرهمسطح در جاده‌ های استان از جمله برنامه های در دست اقدام اداره کل راه و شهرسازی در سال جاری است.

حیدری درباره احداث راه های روستایی افزود: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته امسال احداث 15 کیلومتر راه اصلی ، 50 کیلومتر بهسازی و 50 کیلومتر آسفالت راه روستایی در استان انجام می شود.

وی بیان کرد: برای اتمام طرح های جاده ای اصلی و روستایی در مجموع هزار و 240 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با بیان اینکه امسال اعتبارات ملی و استانی حوزه راه اردبیل 300 درصد افزایش یافته است، گفت: سال گذشته میزان اعتبارات حوزه راه استان 160 میلیارد ریال بود که این میزان امسال به بیش از 700 میلیارد ریال رسیده است.

انتهای پیام/ع

افزایش اعتبارات ملی و استانی حوزه راه اردبیل

 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علوی
۰۸:۲۷ ۲۹ مرداد ۱۳۹۷
باتشکر از مسئولین محترم بابت زیر سازی راه روستای لنج آباد و 8 روستای هم جوار با راه مشترک ؛ خواهشمند است نسبت به آسفالت این راه نیز اقدام عاجل صورت پذیرد. خسته راه شدیم هم خودمان , هم کفشهایمان و هم ماشین هایمان. با تشکر