جمع آوری بیش از یک میلیارد تومان صدقه در خراسان شمالی

مدیر کل کمیته امداد استان خراسان شمالی گفت: از ابتدای امسال تاکنون یک میلیارد و ۵۲۸ میلیون تومان صدقه در استان جمع آوری شده است.

عباس اهرابی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛ گفت: از ابتدای امسال تاکنون مردم خیر و نیکوکاراستان یک میلیارد و ۵۲۸ میلیون تومان صدقه پرداخت کرده اند که نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۷ درصد رشد داشته است.

وی با بیان اینکه امسال هدفگذاری برنامه‌های کمیته امداد استان در جمع آوری صدقات ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است، گفت: در چهار ماهه سال گذشته یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان صدقه در استان جمع آوری شده است.

وی با اشاره به نقش موثر پرداخت صدقه در رفع مشکلات نیازمندان و محرومان جامعه، افزود: در حال حاضر در خراسان شمالی بیش از ۱۲۰ هزار صندوق صدقه وجود دارد.

اهرابی با اشاره به نحوه و محل‌های هزینه کرد صدقات جمع‌آوری شده در استان گفت: همه صدقات جمع آوری شده با برنامه ریزی از پیش انجام شده و با در نظر گرفتن نیاز‌های موجود در استان در زمینه رفع مشکلات عمرانی، فرهنگی، معیشتی، تحصیلی و ... نیازمندان هزینه می‌شود.

انتهای پیام/آ


پرداخت صدقه برای رفع مشکل نیازمندان استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.