بهره‌مندی همه افراد نیازمند از تسهیلات اشتغال کمیته امداد

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد بوشهر گفت: علاوه بر مددجویان زیرپوشش، سایر افراد نیازمندی که شرایط لازم را دارند نیز می‌توانند از تسهیلات اشتغالزایی کمیته امداد استفاده کنند.

بهره‌مندی همه افراد نیازمند از تسهیلات اشتغال کمیته امدادبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  مسلم ملیت با اشاره به شرایط لازم برای دریافت تسهیلات افزود: بیکار بودن فرد، نداشتن سرمایه لازم و تایید نیازمندی توسط مددکاران کمیته امداد از مهمترین شرایط متقاضیان برای دریافت تسهیلات اشتغال‌زایی است.

وی داشتن توجیه فنی و اقتصادی طرح مورد نظر و زودبازده بودن را از دیگر شرایط پرداخت تسهیلات اشتغال زایی عنوان و اضافه کرد: واجدین شرایط پس از تایید طرح و توجیه اقتصادی آن می‌توانند تسهیلات اشتغال‌زایی دریافت کنند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان خاطرنشان کرد: متقاضیان دریافت این تسهیلات ضمن برخورداری از سلامت جسمی و روانی برای انجام شغل پیشنهادی و نداشتن منع قانونی نظام وظیفه، باید دارای توان و انگیزه لازم برای اجرای طرح نیز باشند.

وی ادامه داد: افراد واجد شرایط جهت انجام فرایند توانمندسازی ابتدا استعدادسنجی و سپس بر اساس نیاز در مشاغل مورد نظر، آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را به صورت رایگان فرا می‌گیرند.

ملیت تاکید کرد: به منظور پایداری و جلوگیری از شکست طرح‌های اشتغال، این طرح‌ها از زمان اجرا تا مرحله خودکفایی توسط کارشناسان فنی کمیته امداد به صورت مستمر مورد نظارت و بازبینی قرار می‌گیرند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان بوشهر یادآور شد: در همین راستا امسال کمیته امداد با همکاری سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای اقدام به برگزاری آموزش‌های فنی اشتغال برای ۳ هزار و ۴۷۰ نفر می‌کند.

وی عنوان کرد: همچنین امسال با پرداخت اعتباری بالغ بر ۱۰۲ میلیارد تومان از محل منابع بانکی و کمیته امداد به متقاضیان، ۵ هزار و ۵۱۵ فرصت شغلی ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام/م

تسهیلات اشتغالزایی کمیته امداد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.