درخشش دانش آموزان کرمانی در جشنواره خوارزمی

در چهارمین جشنواره نوجوان خوارزمی که در مشهد مقدس برگزار شد ۹ دانش آموز کرمانی و یک معلم حائز رتبه‌ی برتر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،چهارمین جشنواره نوجوان خوارزمی با هدف نگرش دانش و مهارت دانش آموزان برای حل خلاقانه مسائل دانش آموزان در مدرسه برگزار شده است.

 شمسی رئیس اداره آموزش دوره اول متوسط آموزش و پرورش استان کرمان گفت: این جشنواره در چهار سطح آموزشگاهی، شهرستان، استان و کشور برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه از استان کرمان تمام دانش آموزان دوره اول متوسطه در این جشنواره شرکت کردند افزود: تعداد ۳۰۰ نفر دانش آموز به مرحله‌ی استانی راه پیدا کردند که از این تعداد ۹ نفر در قالب ۶ تیم به عنوان برگزیده انتخاب و به مرحله‌ی کشوری در مشهد مقدس اعزام شدند.

شمسی تصریح کرد: در این جشنواره الهه ناز عارف در محور ادبیات و کوثر امیری نسب در محور بازارچه شهرستان بم رتبه اول کشوری را از آن خود کردند،همچنین یاسمن پابرجا و الهه سلجوقی در محور آزمایشگاه از شهرستان بافت حائز رتبه دوم شدند.

شمسی گفت: امیرعلی رضایی در محور دست سازه نیز رتبه دوم کشور را ازآن خود کرد.

وی افزود: سید رضا صمدانی، متین ضیاالدینی و پویا حاتمی در گروه سه نفره زبان انگلیسی از شهرستان زرند رتبع سوم کشوری را ازآن خود کردند.

شمسی تصریح کرد: تینا سپنجی و زینب نازلی در محور پژوهش از دبیرستان فرزانگان کرمان رتبه ۳ کشوری را در این جشنواره کسب کردند.

همچنین طاهره صدرالدینی دبیر کار و فناوری شهرستان بم از استان کرمان به عنوان دبیر برتر کشوری در چهارمین جشنواره نوجوان خوارزمی معرفی شدند.

انتهای پیام/ی

رتبه های برتر کرمانی ها در جشنواره نوجوان خوارزمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار