سخنگوی ستاد مدیریت بحران کشور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

احتمال وقوع سیلاب در مسیل‌های شمال کشور/ کاهش میدان دید در زابل

سعیدی نسبت به احتمال وقوع سیل در شمال کشور و وقوع پدیده گردوخاک در جنوب شرقی کشور در روزهای آتی هشدار داد.

بهنام سعیدی سخنگوی ستاد مدیریت بحران کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص اطلاعیه هواشناسی کشور گفت: از روز یکشنبه شاهد شدت بارش باران در نقاط شمالی کشور به ویژه در نقاط شرقی استان مازندران، خراسان شمالی و استان گلستان خواهیم بود و این احتمال وقوع سیلاب در مسیل های شمال کشور وجود دارد.

وی افزود: هموطنان و مسافرانی که به شمال کشور سفر می کنند، به هشدارهای هواشناسی و اطلاعیه های سازمان مدیریت بحران در رسانه ها درخصوص سیلابی شدن رودخانه ها توجه کنند و با پلیس نهایت همکاری را داشته باشند تا از حوادث احتمالی پیشگیری شود.

توقف در حاشیه مسیل های شمال کشور ممنوع/ کاهش کیفیت هوا و دید در زابل

سخنگوی ستاد مدیریت بحران در ادامه افزود: طبق گزارشات هواشناسی کشور، در روزهای دوشنبه و سه شنبه در زابل شاهد طوفان و گردوخاک خواهیم بود. همچنین در استان های خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان شاهد وقوع پدیده گردوخاک هستیم و وسعت دید و کیفیت هوا در این روزها در مناطق اعلامی کاهش پیدا خواهد کرد.

توقف در حاشیه مسیل های شمال کشور ممنوع/ کاهش کیفیت هوا و دید در زابل

سعیدی افزود: به مسئولان محلی در استان های خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان اعلام شده که در این زمینه اطلاع رسانی داشته باشند و رانندگان در هنگام تردد خودروها دقت های لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار