رابطه کارتخوان در مطب با پرداخت مالیات + فیلم

رئیس کل سازمان نظام پزشکی گفت: کارتخوان یک وسیله ای رفاهی برای مراجعه کنندگان به مطب ها است و به همه پزشکان توصیه می کنیم که برای سهولت کار مراجعان از آن استفاده کنند اما معتقدیم نصب کارتخوان در مطب ها اجباری نیست.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ ایرج فاضل روز یکشنبه در نشست خبری اظهار داشت: ما پیگیری می کنیم که برای سهولت کار مراجعان به مطب ها از این دستگاه استفاده کنند اما کارتخوان نقشی در پرداخت مالیات پزشکان ندارد. کمااینکه اکنون بیش از ٧٠ درصد بیماران از طریق کارتخوان هزینه درمانی خود را پرداخت می کنند.وی تصریح کرد: روزهای حساسی پشت سرمی گذاریم و مسائل مهمی مانند پزشکی در مملکت مطرح است و گاهی دیده می شود در چنین شرایطی اخبار نه چندان مهم درصدر و اخبار مهم بی اهمیت شمرده می شوند.

فاضل اظهار داشت: در آستانه روز پزشک قرار داریم و معتقدیم باید به جای روز پزشک، روز اخلاق پزشکی داشته باشیم تا سیر مسائل اخلاقی در جامعه بیشتر در اولویت باشد. پزشکی باید از برخی لغزش ها که در سایر قسمت های اجتماع است، مصون بماند.

این درحالی است که رئیس مالیات استان تهران 5 روزه پیش در گفتگو با بیست و سی گفته بود، از 20 هزار پزشک تهرانی فقط 11 هزار آن ها پارسال اظهار نامه مالیاتی داشتند.

 

بیشتر بخوانید: آمادگی برای مقابله تحریم دارویی

 

انتهای پیام/

نصب کارتخوان در مطب‌ها اجباری نیست + فیلم

برچسب ها: پزشکی ، دانلود فیلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار