کمک ۴۳ میلیارد ریالی حامیان لرستانی به کمیته امداد

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان گفت:حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین چهارماهه نخست امسال ۴۳ میلیاردریال به فرزندان معنوی خود کمک کرده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۸ درصد رشد داشته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ محمدرضا فضل الهی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان اظهار داشت : هم اکنون ۹ هزار و ۹۰۰ فرزند طرح اکرام و ایتام تحت حمایت کمیته امداد این استان قرار دارند و ۱۹ هزار و ۶۵۰ حامی کمک‌های نقدی و غیر نقدی را به آنان اهدا می‌کنند.

وی سرانه دریافتی ایتام تحت حمایت را ماهانه یک میلیون و ۱۵۰ هزار ریال عنوان کرد و گفت: میانگین دریافتی فرزندان طرح محسنین ۶۰۰ هزار ریال است که هر ماه به حساب آن‌ها واریز می‌شود.

وی اضافه کرد: این حامیان علاوه بر پرداخت سرانه ماهانه، فرزندان معنوی خود را در تامین جهیزیه، لوازم‌خانگی، مسکن، تحصیل و درمان یاری می‌کنند.

فضل الهی اظهار داشت: مردم نیکوکار می‌توانند با مراجعه به سایت امداد به نشانی emdad.ir و ثبت‌نام در این طرح‌ها و تقبل هزینه یک یا چند فرزند معنوی و واریز ماهانه حداقل ۵۰۰ هزار ریال نسبت تامین نیاز‌های ضروری زندگی آنان اقدام کنند.

لرستان حدود یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر جمعیت دارد که ۹ درصد آن تحت پوشش کمیته امداد قرار دارد.

انتهای پیام/م

حامیان لرستانی کمیته امداد ۴۳ میلیارد ریال کمک کردند

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.