مدیر کل کمیته امداد امام خمینی از آمادگی ۷۵ پایگاه کمیته امداد استان برای جمع آوری نذورات عید سعید قربان خبرداد.

جاسم محمدی فارسانی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی لرستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛گفت:  ۷۵ پایگاه این نهاد اقدام به جمع آوری وتوزیع گوشت نذری، دریافت گوسفند وگاو وسایر نذورات جهت توزیع بین نیازمندان می‌نمایند.

وی افزود: ۴۰۰ شورای زکات روستایی  آماده جمع آوری وتوزیع نذورات عید قربان در سطح روستا‌ها هستند.

وی به آمادگی این نهاد جهت دریافت هدایای نقدی اشاره کرد و ادامه داد: مردم خیر استان لرستان می‌توانند با مراجعه حضوری به پایگاه ها‌ی ویژه جمع آوری این نهاد ودفاتر کمیته امداد، تلفن گویای ۹۶۸۸۷. ازطریق کد دستوری (#۰۶۶*۸۸۷۷*)، و یا از طریق شماره حساب: ۰۱۰۵۲۳۷۲۸۶۰۰۲ نزد بانک ملی در این کار خداپسندانه مشارکت نمایند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی به نحوه توزیع نذورات جمع آوری شده اشاره کرد و گفت: مراکز نیکوکاری، هیئت امنای مساجد، دفاتر این نهاد با اولویت بندی نیازمندان در هر محله اقدام به توزیع نذورات در همان روز عید قربان می‌کنند و مبالغ ریالی نیز به حساب سرپرستان خانوار‌های نیازمند واریز می‌شود.

وی به مشارکت حامیان طرح اکرام ومحسنین با موضوع حمایت مالی از کودکان بی بضاعت اشاره کرد وافزود: حامیان نیز می‌توانند نذورات قربانی خود را مستقیما به حساب خانوار ها‌ی این کودکان واریز ویا بصورت نذری به آنان اهدا نمایند.

محمدی فارسانی گفت: مردم نیکوکار استان لرستان سال قبل بالغ بر یک ملیارد تومان نذورات عید قربان توسط این نهاد به نیازمندان پرداخت نمودند.

انتهای پیام/م

جمع آوری نذورات عید سعید قربان

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.