مسئول بسیج سازندگی استان لرستان خبر داد؛

ساخت ۸۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد لرستان

مسئول بسیج سازندگی استان لرستان گفت: ۸۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد استان لرستان احداث می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سرهنگ علی بیرانوند گفت: بسیج سازندگی استان اجرای ۳۹ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی را در دستور کار دارد که ۱۸ پروژه آن با اعتبار ۱۰۰ میلیون تومان در حال انجام است.

وی افزود: بر اساس تفاهم نامه‌ای که با بانک انصار و دانشگاه علوم پزشکی استان داریم سه باب خانه بهداشت در سه روستای محروم استان احداث می‌شود که تاکنون برای هر واحد ۶۰ میلیون تومان واگذار شده است.

مسئول بسیج سازندگی استان لرستان یکی دیگر از برنامه‌های بسیج سازندگی را احداث پایگاه مقاومت در مناطق محروم روستایی و شهری استان دانست و عنوان کرد: ۱۸ پایگاه مقاومت در راستای کمک به محرومیت زدایی و امنیت پایدار مناطق احداث می‌شوند.

وی به اجرای طرح کرامت در استان اشاره کرد و گفت: برای اجرای این طرح تاکنون یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان از طریق قرارگاه محرومیت زدایی واگذار شده و بخشی از هزینه‌ها را نیز فرماندهی کمک کرده است.

بیرانوند بیان کرد: عمده پروژه‌های طرح کرامت در استان خانه محرومین است که اکنون ۷۴ واحد خانه برای محرومان در دست ساخت است و علاوه بر انجام کار‌های فرهنگی در مناطق حاشیه نشین ۱۱ سرویس بهداشتی نیز در مناطق ساخته شده است.

وی از ساخت ۸۰۰ واحد خانه برای افراد مددجوی تحت پوشش کمیته امداد خبر داد و تصریح کرد: در این زمینه تفاهم نامه همکاری با کمیته امداد استان منعقد شده است و در مرحله اول ساخت ۴۴ واحد با اعتبار ۸۰۰ میلیون تومان شروع می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی استان لرستان پایلوت ساخت این واحد‌های مسکونی را مناطق محروم و سردسیر استان دانست و خاطرنشان کرد: مراسم کلنگ زنی ساخت این ۸۰۰ واحد مسکونی به زودی انجام می‌شود.

وی اظهارداشت: در بحث طرح‌های اقتصاد مقاومتی نیز بسیج سازندگی استان همانند سال‌های قبل اقداماتی را در دستور کار دارد و با ارائه تسهیلات ارزان قیمت از طریق بانک مهر اقتصاد و توسعه تعاون طرح‌های اشتغال زایی و اقتصاد مقاومتی با نگرش زیر ساخت‌های موجود در سطح شهرستان‌ها اجرا می‌شود.

بیرانوند افزود: برای هر شهرستان ۱۰۰ تا ۱۴۰ طرح اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی تسهیلات ارزان قیمت منظور شده است.

انتهای پیام/د

۸۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد لرستان احداث می‌شود

برچسب ها: بسیج ، کمیته امداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار