ترک معصیت اولویت رفتار و اخلاق مومنان واقعی

حجت الاسلام ارزنده گفت: مومنان واقعی همانطور که در ماه مبارک رمضان در برابر ترک معصیت ایستادگی نموده باید در طول ایام سال نیز این عمل را در اولویت امور زندگی خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت الاسلام محمد علی ارزنده امام جمعه الیگودرز در ضمن تبریک عید سعید فطر گفت: همه مسلمانان باید در همه عرصه‌ها و زمان‌ها اعتقادات خود را حفظ کنند باید همانطور که در ماه مبارک رمضان از همه معصیت‌ها دوری کردیم باید در طول ایام سال نیز این اقدام تداوم داشته باشد.

وی ادامه داد: روزه داران در ماه مبارک رمضان در برابر حلال‌هایی که جایز است را طبق دستور دین بر خود حرام دانسته و در برابر آن‌ها یک ماه استقامت نموده اند چگونه در مابقی ایام سال نمی‌توانند ترک معصیت کنند.

خطیب نماز عید سعید فطر شهرستان به سخنان امیر المومنین علی (ع) اشاره کرد و بیان کرد: متاسفانه درباره جمع آوری زکات فطریه مرکزی به اسم خیریه در شهرستان تهمت‌هایی بر علیه کمیته امداد امام خمینی (ره) انتشار می‌دهد نهادیی تحت نظر مقام معظم رهبری است که مسئولین باید در این خصوص پیگری‌ها واقدامات لازم را انجام دهند.

وی بیان کرد: حدود ۳۰ درصد از مبالغ جمع آوری شده از صدقات مردم و مابقی از طرف دولت تامین می‌شود وبلافاصله این مبالغ بین نیازمندان توزیع می‌شود وزکات فطریه پس از جمع آوری در همان روز بدست افراد نیازمند می‌رسد، ولی متاسفانه عده‌ای فریب خورده شایعاتی در فضای مجازی انتشار می‌دهند تا اقدامات این نهاد را زیر سوال ببرند.

امام جمعه الیگودرز با اشاره به اینکه این افراد حتی شایعاتی نسبت به رویت هلال ماه انتشار داده اند اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی (ره) درکشوره‌های عراق، لبنان فعالیت داشته و مبالغی را از خیرین همان کشور‌ها جمع آوری و بین نیازمندان توزیع می‌کنند، ولی متاسفانه عده‌ای بدون اطلاع اخباری را منتشر می‌کندد تا سبب بدبینی افراد جامعه شوند.

انتهای پیام/م

مومنان واقعی ترک معصیت را باید همواره در اولویت رفتار واخلاق خود قرار دهند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.