لحظاتی با سلامان بربط، نماینده کرمان در رقابت های جاکارتا

سلامان بربط، هندبالیست کرمانی، یکی از 22 نماینده ی استان کرمان در رقابت های جاکارتاست که از آخرین وضعیت خود می گوید.

سلامان بربط، هندبالیست کرمانی و عضو تیم ملی هندبال ایران در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در مورد آخرین وضعیت تیم گفت: تیم ملی هندبال ایران با کسب یک پیروزی و یک شکست در مرحله نخست بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا به مرحله دوم صعود کرد.

وی با اشاره به اینکه فردا (دوشنبه) در نخستین دیدار خود در این مرحله رو در روی تیم بحرین قرار می گیریم، افزود: این دیدار ساعت ۱۱:۳۰ فردا (دوشنبه) به وقت تهران برگزار می شود.

بربط با اعلام اینکه بازي فردا مقابل بحرين  بازي مهميست و یک پا فینال برایمان تلقی می شود، تصریح کرد: امروز يک جلسه تمرين داشتيم و روی تاكتيك و دفاع بحرين كار كرديم.

وی با اعلام اینکه همواره توکلمان به خداست و تمام تلاشمان را مي كنيم، ابراز امیدواری کرد: فردا مقابل بحرين پیروز از میدان خارج شوند.

هجدهمین دوره بازی های آسیایی اندونزی از شنبه ۲۷ مرداد جاری به طور رسمی و با حضور بیش از ۱۱هزار ورزشکار از ۴۵ کشور شرکت کننده در ورزشگاه ملی ۸۸ هزار نفره «گلورا بانگ کارنو» گشایش یافت. 
در رقابت های هندبال این بازی ها، نمایندگان ۱۳ کشور قطر، ایران، مالزی، کره جنوبی، ژاپن، پاکستان، اندونزی، عربستان، هنگ کنگ، بحرین، چین تایپه، هند و عراق حضور دارند.

سلامان بربط، ازپرسنل شهرداری جوپار و بازیکن تیم هندبال مس کرمان است که در پست خط زن، کار می کند.

وی در قالب تیم ملی هندبال ایران را در مسابقات آسیایی 2018 جاکارتا حضور دارد.

انتهای پیام/ب

آخرین وضعیت سلامان بربط، هندبالیست کرمانی در رقابت های 2018 جاکارتا

برچسب ها: اخبار ورزشی ، المپیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار