آغاز به کار عملیات اجرایی 21 پروژه هفته دولت در همدان

مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان از کلنگ‌ زنی 21 پروژه عمرانی در هفته دولت در استان خبر داد.

کلنگ ‌زنی 21 پروژه در همدان به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ فرهاد فرزانه، مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان به  افتتاح چند پروژه عمرانی در هفته دولت اشاره کرد و افزود: در حوزه راه‌های روستایی بیس و زیرسازی راه روستایی دره‌ راست با اعتباری بالغ بر یک‌هزار و 976 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی هزینه شده است.

وی افزود: جاده دسترسی زندان شهرستان ملایر نیز با اعتباری بالغ بر 2 هزار و 184 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی تامین شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان ادامه داد: یکی دیگر از پروژه‌های قابل افتتاح احداث راه روستایی سوتلق در شهرستان تویسرکان با اعتبار ملی بالغ بر 3 هزار و 737 میلیون ریال است.

فرزانه به احداث محور قراکند در شهرستان اسدآباد با هزینه کرد 6 هزار میلیون ریال در هفته دولت اشاره کرد وگفت: در شهرستان همدان نیز دو پروژه احداث راه روستایی بهرام آباد- امزاجرد به مبلغ 3 هزار و 666 میلیون ریال و احداث راه روستایی حیران – بارابند به مبلغ 5 هزار و 935 میلیون ریال هر دو از ردیف اعتبارات ملی افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به  کلنگ‌زنی هفت پروژه راه‌های روستایی در هفته دولت خاطرنشان کرد: پروژه راه‌های روستایی چشمه علی، نادرآباد، حیدرآباد، قمشانه، گدارپهن، چهار چشمه به سر سه گاز، قید علی بلاغ در شهرستان بهار، درجزین در شهرستان رزن کلنگ‌زنی می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان بیان کرد: اعتبارات کلنگ‌زنی این پروژه‌ها 36 هزار و 351 میلیون ریال است.

فرزانه با اشاره به افتتاح پروژه‌های عمرانی در حوزه معاونت بازآفرینی شهری و مسکن در طول هفته دولت نیز تصریح کرد: پروژه‌های دیوارکشی کانال فاضلاب حصار علی آباد در همدان با اعتباری بالغ بر سه هزار و 250 میلیون ریال به طول 134 مترمربع انجام می‌شود.

وی ادامه داد: دیوارکشی پارک گلستان شمس آباد ملایر نیز به طول سه هزار و 500 مترمربع با اعتباری بالغ بر سه هزار و 900 میلیون ریال در هفته دولت افتتاح می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان در خصوص کلنگ‌زنی پروژه‌های بازآفرینی شهری نیز افزود:3 پروژه پارک منوچهری، مجتمع چند منظوره امیر المومنین(ع)، دیوارکشی و پوشش کانال محله حصار امام در شهرستان همدان انجام می‌شود.

انتهای پیام/ب

21پروژه در همدان کلنگ زنی می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.