کلنگ ‌زنی کارخانه قند 5 هزار تنی درنهاوند

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: کارخانه قند 5 هزار تنی با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی در این شهرستان کلنگ زنی می شود.

کلنگ ‌زنی کارخانه قند 5 هزار تنی درنهاوندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حسن بهرام‌ نیا، نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروز 19 تیرماه مهندس اکبری، معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی در نهاوند حضور خواهد یافت.

وی گفت: در این سفر ضمن دیدار با کشاورزان شهرستان، مسائل مرتبط در این حوزه از جمله مشکلات زمین‌های کشاورزی و احداث، بهسازی و توسعه کانال‌های آب‌ رسانی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کارخانه  قند 5 هزار تنی نهاوند با سرمایه گذاری بخش خصوصی نیز کلنگ‌زنی می‌شود، اظهار داشت: این اقدام به منظور رفع یکی از مشکلات و دغدغه‌های اساسی کشاورزان شهرستان انجام می‌شود.

بهرام نیا افزود: با توجه به اینکه هر ساله 4 هزار هکتار چغندر در شهرستان کشت می‌شود، کشاورز برای فروش محصول خود هزینه و مشقات بسیاری را برای  حمل به خراسان،  اصفهان، بروجرد و همدان متحمل می‌شود و انتظار می‌رود با به سرانجام رسیدن این کارخانه علاوه بر اشتغال زایی، تحولی در اقتصاد شهرستان به وجود آید.

انتهای پیام/ب

کارخانه قند 5 هزار تنی درنهاوند کلنگ زنی می شود

برچسب ها: کارخانه ، کشاورزان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.