برگزاری مراسم دعای عرفه در 250 مسجد همدان

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان از برگزاری مراسم دعای عرفه در 250 مسجد این استان خبر داد.

برگزاری مراسم دعای عرفه در مساجد همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت‌الاسلام علی دشتکی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به اینکه هفته ولایت از مهمترین فرصت‌های تبلیغی به شمار می‌رود، افزود: از جمله اولویت‌های تبلیغی تبیین و آشنایی با فضیلت این ایام است.

وی به  ایام ذی‌الحجه وتأثیر آن بر خودسازی افراد اشاره کرد وگفت: بزرگداشت مناسبت‌های این ایام یکی از ضرورت‌های اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان همدان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان ادامه داد:دعای روز عرفه در ۲۵۰ مسجد همراه با تحلیل فلسفه عرفه در سطح استان برگزار خواهد شد.

دشتکی با اشاره به اینکه روز عرفه به معنای از خودگذشتن و نزدیک شدن به لقاء الی‌الله است، یادآور شد: خداوند در این روز سفره احسان خود را گسترانیده و فرصت توبه و بازگشت را به بندگان خود عطا کرده است.

وی از برگزاری بیش از ۷ هزار برنامه فرهنگی و مذهبی در شهر و روستاهای همدان در دهه امامت و ولایت خبر داد و گفت: جشن‌های ازدواج با محوریت زندگی علوی، مراسم سخنرانی، ادعیه‌خوانی و مولودی‌خوانی همزمان با دهه امامت و ولایت برگزار خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان افزود: ۹۵۰ مبلغ بومی و غیربومی برنامه‌های هفته ولایت را پوشش می‌دهند.

دشتکی از برگزاری نماز عید قربان در تمام مصلاهای نماز جمعه استان خبر داد و خاطرنشان کرد: پرداختن به سبک زندگی ایرانی- اسلامی، ارتقاء سلامت اجتماعی و تبیین روابط صحیح همسران و والدین با فرزندان در دهه امامت مورد توجه قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ب

مراسم دعای عرفه در مساجد همدان برگزار می شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.