مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی:

وظیفه مشاوران ایثارگر پیگیری مشکلات ارباب رجوع ایثارگر است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: وظیفه مشاوران ایثارگر حمایت از ایثارگران شاغل در سازمان و پیگیری مشکلات ارباب رجوع ایثارگر است.

کمک به دیگران در خانواده‌ی ایثارگران نهادینه شده استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ حجت الاسلام والمسلمین حسین معصومی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در جلسه شورای هماهنگی امور ایثارگران در دستگاه اجرایی گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین زنده نگهداشتن یاد شهدا و تکریم ایثارگران باید توسط مشاورین ایثارگر در اولویت برنامه‌ دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه امروز تبعیت از ولایت فقیه و حفظ وحدت دو امر بسیار مهم در جامعه است، افزود: ایثار اجتماعی می‌تواند دوستی و محبت را بین آحاد مردم ترویج دهد.

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران خراسان رضوی با اشاره به خون‌هایی که برای نظام ریخته شده، ادامه داد: همگی باید برای پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش و کوشش کنیم.

معصومی گفت: ایثارگران با سابقه، باید تجربیات خود را به فرزندان شهدا و ایثارگرانی که به تازگی جذب این سازمان شده اند، منتقل کنند.

انتهای پیام // ف. ش


دو امر مهم در جامعه تبعیت از ولایت فقیه و حفظ وحدت می‌باشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.