با مخترعین ایرانی؛

حل مشکل برق کشور به کمک پنل‌های خورشیدی دانش‌بنیان

یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان موفق به ساخت پنل‌های خورشیدی در راستای حل مشکل برق کشور شده است.

حل مشکل برق کشور به کمک پنل‌های خورشیدی دانش‌بنیانبه گزارش خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌ گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اختراعات مخترعان در شرکت‌های دانش‌بنیان سبب رشد کشور می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد به معرفی محصولات ساخته شده در این شرکت‌ها و همچنین طرح‌های استارت‌آپی بپردازد.

داشتن طرح و ایده مناسب برای رفع مشکل برق کشور و ساخت پنل‌های جدید خورشیدی اهمیت بسیاری دارد و اگر از ایده جوانان حمایت شود آن‌ها می‌توانند بسیاری از معضلات را برطرف سازنند که در این راستا یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان وارد عمل شده است و به پیاده سازی ایده جوانان کمک می‌کند و بستری را برای آنان فراهم کرده است تا به وسیله آن بتوانند به صنعت کشور کمک کنند.

تحقق ایده جوانان در شرکت‌های دانش‎بنیان

همه ما با بحران انرژی و برق آشنا هستیم و می‌دانیم که مصرف بی‌رویه برق چه مشکلاتی را برای کشور بوجود می‌آورد اما برای حل این معضل برخی راهکارها بوجود آمدند که تولید پنل‌های خورشیدی توسط شرکت‌های دانش‌بنیان یکی از این راهکارها است.

این  شرکت‌های دانش‌بنیان در راستای رفع مشکل صنعت برق پنل‌های خورشیدی را طراحی و ساخته است که می‌تواند به صرفه‌جویی در مصرف برق کمک کند و البته بصورت کاملا بومی و ایرانی در اختیار افراد و شرکت‌ها قرار می‌گیرد.

همچنین این شرکت از طرح‌های فناورانه جوانان نخبه استفاده می‌کند تا در راستای رفع مشکل صنعت برق کشور قدم بردارند و بتوانند طرح های خود در زمینه برق را عملیاتی کنند.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Canada
مريم
۲۲:۲۲ ۳۰ مرداد ۱۳۹۷
سلام،
شما مدام از اين شركتهاى دانش بنيان بدون بردن نام و ادرس شركت وتلفن ،
گزارش تهيه ميكنيد،مردم چطور بايد با انها تماس برقرار كنند خواهشمندم جهت توسعه فعاليت انها اين مطلب را رعايت فرماييد
با تشكر
آخرین اخبار