رژیم آل خلیفه معترضان بحرینی در لندن را تهدید کرد

رژیم آل خلیفه به نیرو‌های امنیتی تحت امر خود دستور داده است معترضان تجمع‌کننده در مقابل سفارتخانه بحرین در لندن را تهدید کنند.

رژیم آل خلیفه معترضان بحرینی در لندن را تهدید کردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه اینترنتی منامه پست نوشت احمد الوداعی، مدیر موسسه حقوق بشر و دمکراسی بحرین در صفحه خود در شبکه اجتماعی توییتر نوشته است فواز الخلیفه، سفیر این کشور در لندن به مسئولان امنیتی این سفارتخانه توصیه کرده است طرفداران مشیمع، فعال بحرینی، را که در مقابل این سفارتخانه تحصن کرده اند تهدید به انتقام جوئی کنند.

فعالان حقوق بشری با پسر مشیمع که در مقابل سفارتخانه بحرین در لندن تحصن کرده اعلام همبستگی کرده اند و خواستار آزادی حسن مشیمع از زندان و تامین نیاز‌های پزشکی وی و همه زندانیان سیاسی دیگر شدند. آن‌ها سرکوب آزادی بیان و تجمعات در بحرین را محکوم کردند و خواستار پایان دادن به اقدامات ظالمانه نظیر غل و زنجیر کردن زندانیان شدند.

منامه پست افزود: مدیریت زندان «جو» در بحرین از ده ماه پیش مشیمع را از دریافت خدمات درمانی محروم کرده است و حتی اجازه معاینات ضروری مرتبط با بیماری سرطان را به او نمی‌دهند و از درمان بیماری دیابت وی جلوگیری می‌کنند. این در حالیست که پزشکان به وی توصیه کرده بودند هر روز در سه نوبت باید برای کنترل قند خون از داروی انسولین استفاده کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: خاورمیانه ، بحرین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار