مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی نیروی انتظامی را نیرویی ولایی، خدمتگزار مردم و محور امنیت در کشور و استان عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ صفری مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی در دیدار با سردار حسن خانی و جمعی از فرماندهان انتظامی استان گفت: نیروی انتظامی به عنوان مهم‌ترین رکن امنیت داخلی، نقش مهم و مؤثری در تأمین امنیت در کشور و استان ایفا می‌کند.

وی افزود: زیربنا و اساس توسعه و پیشرفت هر جامعه‌ای در بخش‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و علمی و... در سایه امنیت آن جامعه ایجاد می‌شود.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی نیز در این دیدار گفت: صدا و سیما نقش مهمی در آموزش شهروندان، بالا بردن سطح آگاهی عمومی و نمایش توانمندی‌های پلیس و راه‌های پیشگیری از وقوع جرم دارد.

سردار حسن خانی با تقدیر و تشکر از تعامل خوب صدا و سیما با خدمتگزاران مردم در نیروی انتظامی افزود: تولیدات صدا و سیما به شایستگی توانسته مکمل و تقویت کننده اقدامات پلیس در پیشگیری از وقوع جرم و کنترل آسیب‌های اجتماعی باشد.

وی بهترین فرهنگ سازی در تمامی حوزه‌ها را استفاده از ظرفیت رسانه توسط دستگاه‌ها عنوان کرد و خاطر نشان کرد: در حال حاضر الگوسازی، فرهنگ سازی و آموزش عمومی بدون حضور رسانه ملی امری غیر ممکن است. 

 

انتهای پیام/ش

نقش مهم و مؤثرنیروی انتظامی در تأمین امنیت کشور 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار