شوراهای معتمد پلیس راه اندازی می شود

معاون فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از راه‌اندازی شوراهای معتمد پلیس در این استان خبر داد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  سرهنگ محمدرضا آمویی  معاون فرمانده انتظامی استان کرمانشاه   امروز دوشنبه در مراسم تجلیل از فعالان مساجد که به مناسبت روز جهانی مساجد در بقعه امامزاده ابراهیم(ع) کرمانشاه برگزار شد به نقش مساجد در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از آسیب هایی که در حال حاضر در محلات دیده می شود بحث تیراندازی افراد عادی است که به دنبال مشکلات خانوادگی صورت می‌گیرد.

وی افزود: با توجه به بافت قومی و عشیره‌ای که در غرب کشور حاکم است، در حال حاضر به صورت روزانه این مشکل وجود دارد اگرچه نیروی انتظامی با آنها به شدت برخورد می‌کند اما افزایش کارکرد فعالیت های مساجد می تواند در کاهش این آسیب بسیار موثرتر عمل کند.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی کرمانشاه با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص انجام فعالیت‌های فرهنگی،  بیان کرد: مسجد می تواند یک قرارگاه فرهنگی باشد و در زمینه های اجتماعی، رفع معضلات و توجه به مسائل فرهنگی و اقتصادی فعالیت چشمگیری داشته باشد.

سرهنگ آمویی از راه‌اندازی شوراهای معتمد پلیس خبر داد و افزود: در این خصوص انتظار می‌رود روحانیت و ائمه جمعه در این شوراها حضور پیدا کنند، چرا که در گذشته بسیاری از اختلافات خانوادگی توسط روحانیت حل و فصل میشد.

وی یادآور شد: در شرایط فعلی جامعه که مشکلات اقتصادی حاکم شده است باید نظرات رهبر در این خصوص در مساجد و محلات توسط ائمه جماعات تبیین شود.

 

انتهای  پیام/ز


راه‌اندازی شوراهای معتمد پلیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار