مبارزه با قاچاق کالا و ارز

مبارزه با قاچاق ارز در برنامه کاری مامورین نیروی انتظامی مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمانشاه است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  جودکی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت : مامورین نیروی انتظامی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در حین گشت زنی در سطح شهر در یکی از محله ها به یک دستگاه پژو سواری ۲۰۶ مظنون می شوند.

وی افزود: پس از اخطار و عدم توجه سرنشینان به اخطار پلیس با شلیک چندین تیر هوایی و برخورد خودرو به کناره خیابان و توقف آن خودرو مورد بازرسی قرار می گیرد و پس از بازرسی تعداد ۲۳۴ دستگاه تلفن خارجی قاچاق کشف شد.

 مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه تصریح کرد: پس از طی مراحل اداری پرونده به تعزیرات حکومتی ارسال که شعبه پنجم مبارزه با قاچاق کالا و ارز این اداره کل پس از احضار متهم و اخذ اظهارات و دیگر قرائن ،متهم را علاوه بر ضبط کالا های مکشوفه به مبلغ ۱ میلیارد و ۵۹۹ میلیون و ۴۹۱ هزار و ۲۹۶ ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد

مدیر‌کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه همچنین گفت: براساس گزارشات مردمی انبار انواع لوازم یدکی خودرو در کرمانشاه، کشف و احتکار کننده دستگیر شد.

وی گفت: در پی کسب خبر از منابع مردمی؛ همکاران تعزیرات حکومتی استان از احتکار مقادیری لوازم‌یدکی انواع خودرو مطلع شدند.

جودکی اضافه کرد: به دنبال کسب این اطلاعات نیرو‌های تعزیرات حکومتی یک انبار لوازم یدکی احتکار شده به مبلغ بیش از ۵۰۰ میلیون تومان عوامل کشف و ضبط شد.

جودکی گفت: محل دپوی کالا به دستور مقام قضائی پلمب و متهم در این زمینه پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

مدیر‌کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از برخورد جدی با متخلفان احتکار کننده خبر داد و گفت: کالا‌های احتکار شده بعد از کشف در شبکه توزیع می‌شود و احتکارکننده نیز به پرداخت جریمه نقدی در حق دولت محکوم شد.

وی از بازاریان، کاسبان و اصناف خواست نسبت به اعلام موجودی اقدام کنند.

جودکی تصریح کرد: برای حفظ آرامش و امنیت اقتصادی جامعه با توجه به نوسان‌های اخیر قیمت کالا‌ها در بازار، باید کالا‌های مشمول طرح مبارزه با احتکار در سامانه انبار‌ها ثبت شود.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

کالا‌های مشمول طرح مبارزه با احتکار در سامانه انبار‌ها ثبت شود

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار