اختصاص ماهیانه ۱۰۰ میلیارد ریال به مدارس شبانه روزی

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: به منظور حمایت از مدارس شبانه روزی، با هماهنگی سازمان هدفمندی یارانه‌ها و سازمان بهزیستی از ابتدای سال تحصیلی جدید، ماهیانه ۱۰۰ میلیارد ریال به مدارس شبانه روزی اختصاص می‌یابد.

اختصاص ۱۰۰ میلیارد ریال به صورت ماهیانه به مدارس شبانه روزیبه گزارش  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی الهیار تركمن معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش، گفت: یكی از برنامه های وزارت آموزش و پرورش در جهت  پیشبرد اهداف و برنامه، هاشناسایی و استفاده از سایر منابع بودجه ای كشور است، باید بیش از پیش به این موضوع پرداخت و از ظرفیت های قانون بودجه به نحو احسن استفاده نمود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: در همین راستا و به منظور حمایت از مدارس شبانه روزی با هماهنگی سازمان هدفمندی یارانه ها و سازمان بهزیستی به تفاهمی رسیده ایم كه بر اساس آن از ابتدای سال تحصیلی جدید ماهیانه یكصد میلیارد ریال به مدارس مزبور اختصاص می‌يابد كه به تناسب شرایط و نیازمندی های موجود در بین آنان به‌طور متوازن توزیع می گردد.

الهیار افزود: آنچه مهم است توجه سایر دستگاه ها به دستگاه بزرگ تعلیم و تربیت كشور است كه خروجی آن موجبات ارتقاء كیفیت نیروی انسانی كشور را فراهم می آورد.

وی گفت: همگان باید نظام تعلیم و تربیت را متعلق به خودشان بدانند و از هیچ كوششی برای رفع تنگناهای آن دریغ ننمایند.

انتهای پیام/

حمایت از مدارس شبانه روزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار