بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸- اندونزی؛

پرتوآذر: مدال نقره کمترین مدالی بود که باید به من می‌رسید

ملی پوش دوچرخه سواری کشورمان گفت: من در استارت اول بودم و کمترین مدالی که باید به من تلعق می‌گرفت مدال نقره بود.

مدال نقره کمترین مدالی بود که باید به من می رسید/ تا آخرین لحظه جنگیدمبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فرانک پرتوآذر ملی پوش دوچرخه سواری کشورمان که با وجود شایستگی نتوانست به مدال بازی‌های آسیایی برسد از این اتفاق گفت: «در استارت نفر اول بودم، اما بدشانسی آوردم و زنجیر دوچرخه ام پاره شد. چون در رشته ما فقط در یک سری از جا‌ها می‌شود تعمیرات را انجام داد مجبور شدم برای دقایقی دوچرخه ام را کول کنم به همین دلیلی خیلی عقب افتادم.»

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸) دنبال کنید.

پرتو آذر افزود: «من عقب افتادم، اما اگر لیست نهایی را نگاه کنید غیر از دور اول در بقیه مسیر نفر دوم بوده ام. مدال نقره کمترین مدالی بود که باید به من می‌رسید. من قول داده بودم تا آخرش بجنگم و جنگیدم.»

ملی پوش دوچرخه سواری درباره پایین بودن کیفیت زنجیر چرخ پایین بیان کرد: «زنجیر کیفیت داشت. خیلی از قهرمان‌های دنیا از این زنجیر استفاده می‌کنند، اما من بدشانس بودم.»

پرتو آذر در پایان درباره برنامه اش برای آینده گفت: همه انرژی ام را برای بازی‌های آسیایی گذاشته بودم. پس از بازگشت به ایران مسابقات قهرمانی کشور و پس از آن مسابقات قهرمانی جهان را پیش رو خواهیم داشت. من اوج فصلم را برای بازی‌های آسیایی در نظر گرفته بودم به همین دلیل در مسابقات قهرمانی جهان دنبال مدال نیستم. امیدوارم در مسابقات بعدی بتوانم جبران کنم.


بیشتر بخوانیدتکنیسین تیم ملی دوچرخه کوهستان:بدشانسی ۲ مدال تیم را به باد داد


انتهای پیام/

بدشانسی باعث پاره شدن زنجیر چرخ من شد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار