بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ - اندونزی؛

پورشیب: هدفم تکرار مدال طلای گوانجواست

ملی پوش کاراته گفت: هدفم تکرار مدال طلای گوانجو در این دوره از بازی‌های آسیایی است.

پورشیب: هدفم تکرار مدال طلای گوانجواستذبیح الله پورشیب ملی پوش کاراته کشورمان در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوانبیان کرد: شرایط تمرینات خیلی خوب بود و اردو‌های منظمی را پشت سر گذاشتیم تا بهترین نتایج را در جاکارتا کسب کنیم. حدود ۵ ماه در اردو و تورنمنت‌های مختلف حضور داشتیم و شرایط آمادگی جسمی و روحی ایده آل است و اگر این شرایط در روز مسابقات هم حفظ شود می‌توانیم با کسب خوشرنگ‌ترین مدال بازی‌های آسیایی دل مردم ایران را شاد کنیم.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی های آسیایی جاکارتا 2018 را لحظه به لحظه در اینجا (بازی های آسیایی جاکارتا 2018) دنبال کنید.

ملی پوش کاراته درباره هدفش دربازی‌های آسیایی جاکارتا گفت: هدفم تکرار مدال طلای گوانجو در این دوره از بازی‌ها است. در اینچئون کره جنوبی حضور نداشتم و انتظار زیادی برای رسیدن به بازی‌های آسیایی کشیدم و می‌خواهم این انتظار را با تکرار مدال طلای بازی‌های آسیایی جاکارتا به پایان برسانم.

جامعه ورزش ایران نگاه ویژه‌ای به کاراته دارد

او ادامه داد: جامعه ورزش ایران نگاه ویژه‌ای به کاراته دارد و انتظار می‌رود که کاراته کاران در مسابقات مختلف با کسب مدال طلا به کشور برگردند و این انتظار در بازی‌های آسیایی جاکارتا هم وجود دارد.

پتانسیل کاراته ایران و ملی پوشان بالا است

پورشیب عنوان کرد: پتانسیل کاراته ایران و ملی پوشان بالا است و در حال حاضر تمام ورزشکاران تیم ملی جزو بهترین‌ها هستند. کاراته ایران قابل احترام است و این موضوع روحیه و انگیزه ملی پوشان را بیشتر می‌کند و در نهایت شاهد درخشیدن تیم ملی کاراته در مسابقات جهانی و آسیایی هستیم.

او درباره شناختش از حریفان حاضر در این رقابت‌ها گفت: تیم ژاپن رنکینگ نخست جهان است و نمایندگان قزاقستان، ازبکستان و ویتنام از حریفان قدرتمندی هستند، اما من تمام تلاشم را برای کسب مدال طلا به کار می‌گیرم.

در جایگاه ششم جهان قرار دارم

پورشیب تصریح کرد: در حال حاضر در جایگاه ششم جهان قرار دارم چرا که در تمام رویداد‌ها حضور ندارم و از دست دادن هر تورنمنت باعث می‌شود که امتیازات زیادی را از دست بدهم و از رویداد‌هایی که در سال ۲۰۱۸ در رنکینگ المپیک موثر است نها در ۳ تورنمنت حضور داشتم که این موضوع باعث شده در رنکینگ ششم جهان قرار بگیرم. به طور حتم حضور در مسابقات مختلف باعث می‌شود به جایگاه نخست جهان برسم که امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

هدفم برای من اهمیت دارد

ملی پوش کاراته درباره مشکلات موجود در کاراته گفت: هدفم برای من اهمیت دارد و به خاطر آن تمام سختی‌ها را تحمل می‌کنم تا به آن برسم.۱۴ سال است که عضو تیم ملی هستم و در این مدت بزرگترین مشکل کاراته سالن اختصاصی برای تمرین بوده و این مشکل همچنان پا بر جا است.

مسئولان از ما انتظار کسب مدال دارند

او تصریح کرد: ما در زمان اردو‌ها با مشکل اسکان و سالن تمرین مواجه هستیم یک بار در آکادمی و بار دیگر در مجموعه آزادی تمرینات را پیگیری می‌کنیم. همان طور که مسئولان از ما انتظار کسب مدال دارند ما هم انتظار داریم که آن‌ها از ما حمایت کنند و برخی از تجهیزات را در اختیار ما قرار دهند.


بیشتر بخوانید: 

برگزاری تمرین مردان کاراته کا پیش از اعزام بازی‌های آسیایی جاکارتا

عسگری: هر مبارزه در بازی‌های آسیایی جاکارتا حکم فینال دارد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار