ثبت مراکز نگهداری کالا در سامانه جامع انبار‌ها الزامی شد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: ثبت انبار و مراکز نگهداری کالا‌های دولتی و بخش خصوصی در سامانه جامع انبار‌ها الزامی شد.

ثبت مراکز نگهداری کالا در سامانه جامع انبار‌ها الزامی شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سید حسین حسینی محمدی روز سه شنبه در نشست کارگروه تنظیم بازار استان بوشهر افزود: چنانچه این انبار‌ها درسامانه جامع انبار‌ها و مراکر نگهداری کالا ثبت نام نکنند کالا‌های آنان به منزله قاچاق محسوب می‌شود.

وی بیان کرد: در این ارتباط از شهروندان هم استانی انتظار است تا در صورت مشاهده موارد مشکوک به احتکار کالا و انبار‌های غیر مجاز نگهداری کالا‌هایی نظیر مواد غذایی و بهداشتی، لوازم خانگی و ... مراتب را به شماره تلفن ۱۲۴ واحد ستاد خبری این سازمان گزارش کنند تا بازرسان در اسرع وقت موضوع را مورد بررسی و رسیدگی قرار دهند.

حسینی محمدی ادامه داد: ستاد مبارزه با احتکارکالا در استان طی بازرسی‌های اخیر با هدف جلوگیری از احتکار و اختفا کالا و افزایش قیمت‌های کاذب در گشت‌های مشترک بازرسی با تعزیرات حکومتی ۵۲۰ تن برنج وارداتی در یکی از انبار‌های غیر مجاز توسط نیروی انتظامی کشف کرد که صورتجلسه آن برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی افزود: نشست‌های ستاد احتکار و اختفاء کالا با حضور دستگاه‌های اجرایی مرتبط بصورت مستمر در حال انجام است که تاکنون منجر به تصویب ۱۴ مصوبه با هدف هماهنگی و شناسایی و کشف انبار‌های نگهداری کالا‌های اساسی شده است.

حسینی محمدی با بیان اینکه گشت‌های مشترک بازرسی از نیمه دوم مردادماه بصورت هفتگی برنامه ریزی شده است بیان کرد: همکاری دیگر بخش‌های دولتی نظیر پلیس آگاهی، اداره اماکن نیروی انتظامی، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف می‌تواند منجر به بررسی دقیق‌تر و اثر گذاری بیشتر از مراکز نگهداری کالا و خدمات شود.

انتهای پیام/م

نشست کارگروه تنظیم بازار استان بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.