کشف 5 میلیارد ریال لوازم خانگی قاچاق در زاهدان

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان از کشف 5 میلیارد ریال لوازم خانگی قاچاق از یک انبار در زاهدان خبر داد.

کشف 5 میلیارد ریال لوازم خانگي قاچاق در زاهدان سرهنگ احمد طاهری  در گفتگو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان  گفت : با کسب خبری مبنی بر دپوی تعدادی لوازم خانگی قاچاق توسط فردی سودجو در انباری در زاهدان بلافاصله تیم هایی از اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی استان برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی پس از شناسایی انبار و اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی قضائی به همراه تیمی از اداره تعزیرات حکومتی وارد عمل شدند.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان عنوان کرد: در بازرسی از این انبار تعدادی لوازم خانگی خارجی شامل یخچال، ماشین لباسشویی، کولرگازی، ماشین ظرفشویی و دستگاه سینما خانگی، جاروبرقی، ماکروویو و ... کشف شد.

سرهنگ طاهری با اشاره به اینکه ارزش کالاهای کشف شده در مجموع 5 میلیارد ریال برآورده شده است، افزود: فرد متخلف پس از تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی از شهروندان خواست: درصورت مشاهده هر گونه فعاليت غيرمجاز و قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را از طريق تلفن 110 به پليس گزارش دهند تا نسبت به شناسايي و دستگيري متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام/س

کشف کالای قاچاق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.